quote:Op woensdag 7 april 2010 08:59 schreef lekzzz het volgende:
[..]
haha ik ken het en mag vanavond na 21:00 uur ook zelf gaan uitpakken
Zit er dus een 4gb kaartje bij de Desire, nou heb ik er iig nog eentjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:46 schreef lekzzz het volgende:
M'n geheugenkaartje 8 gb is onderweg, staat er bij gewicht 545gr
Althans een Tweakerquote:Hij is binnen en ff snel wat bevindingen:
- Scherm is mooi en heb tot op heden (1 min in gebruik) een lichte roze waas zichtbaar (maar zeker niet storend). Bij gmail en dailer is het oa te zien. Bepaalde grijstinten hebben een lichte roze gloed (zie xda voor meer info);
- Het pentile scherm (rood+groen en blauw+groen pixels) is merkbaar helaas. Het is wat korreliger. Een wit scherm lijkt een soort 'raster' te hebben. Kleine tekst heeft kartels en is niet heel strak. Heb een HD2 gehad (LCD) en deze heeft dat niet;
- Het scherm is verder mooi en helder van kleur;
- Scrollen van programmamenu gaat vloeiender bij de HD2 dan de desire (maar was ook zichtbaar op youtube);
- Geen defecte pixels zover ik nu kan zien;
- Sense ziet er mooi uit;
- Toestel is erg mooi, strak en voelt goed. Achterkant heeft een soft-touch;
- Camera op achterkant heeft een minder scherpe rand dan de HD2;
Later meer...
Inderdaad..quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:29 schreef svefn het volgende:
[..]
Poor you, hier is hij inmiddels geleverd. Wat een ding
WTF! Phone nog niet binnen. Ik controleer tnt track & trace.... is de eerste verzendpoging niet gelukt. Ze gaan vandaag nog een poging wagen.... ben gehele dag thuis geweestquote:
Lijkt me dat die koppeling tussen je twitter en je facebook moet zitten, en niet in de app?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef _Mystery_ het volgende:
Is een app waarmee je je tweets ook op je facebook plaatst?
Vorige blz van dit topic stond een video preview van de Desire.... hier laten ze zo'n Widget zienquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef _Mystery_ het volgende:
Is een app waarmee je je tweets ook op je facebook plaatst?
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me dat die koppeling tussen je twitter en je facebook moet zitten, en niet in de app?
Same herequote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Yeah Desire net ontvangen. Gaan eens lekker spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |