natuurlijk wisten ze van niks. Nouja, ik had gelukkig nog wat anders te doen in de stadquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Renesite het volgende:
Misschien vanmiddag ff naar de vodafonewinkel om te vragen wanneer-ie komt.
Tuurlijk weten ze niks, stelletje dozenschuifers zijn hetquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
natuurlijk wisten ze van niks. Nouja, ik had gelukkig nog wat anders te doen in de stad
moet je hem wel iedere keer uit de case halen, verder wel een mooie hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dionysiou het volgende:
Zojuist deze mooie case gekocht
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390166799506
5,30 EU
Your payment for £4.49 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Dionysiou het volgende:
Zojuist deze mooie case gekocht
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390166799506
5,30 EU
Kan je niet gewoon ergens een oudere versie vandaan plukken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Roolio het volgende:
Ik was wat apps aan het updaten, en ik ging Chomp-sms doen. Maar ik keek nog even bij de comments gelukkig, en de nieuwe versie schijnt goed verneukt te zijn met reclame. Jammer is dat. Ik heb het nu niet geüpdate, maar zal helaas toch een keer moeten als ik naar 2.1 overstap.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Your payment for £4.49 has been processed by PayPal. You will receive an email receipt shortly.
Ja, leuk ding. Vooral de prijs erg mooiquote:
Beetje onnodig, maar wel netjesquote:Hi,
To protect your privacy we would like you to know that Google Latitude is running on your Android-powered device and reporting your location.
If you didn't enable this or want to stop reporting your location please open the Maps app on your device. Go to 'Menu' > 'Latitude' > 'Privacy' and change your privacy settings.
Thanks,
Google Latitude Team
Zijn altijd zulke mierenneukers.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje onnodig, maar wel netjes.
Als je dáár de keuze voor Android vanaf laat hangen...quote:Op zondag 4 april 2010 14:55 schreef BluesRebel het volgende:
Nog steeds geen update voor de Magic en helemaal geen info erover. Dit is echt wel mijn laatste Androidtelefoon.
Heb ik ook ooit voor elkaar gekregen, maar ik vond het zó'n priegelwerk dat ik het niet lang volhieldquote:Op zondag 4 april 2010 14:59 schreef Roolio het volgende:
Ik heb nu remote desktop aan de praat op mijn telefoon.
Gewoon zoals het normale remote desktop, ik zie m'n hele computerscherm en kan ook gewoon alles besturen enzo.
Waar moet ik het dan vanaf laten hangen als ik 'je klanten in de steek laten' niet serieus neem?quote:Op zondag 4 april 2010 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je dáár de keuze voor Android vanaf laat hangen....
Daar heb je de keuze ten minste.... je doet het of je doet het niet. Vind ik minder erg dan wat Google en de producenten nu aan het doen zijn. De Droid kwam al in november/december uit met 2.0 en nu is het april en hebben de oudere telefoons het nog steeds niet.quote:Op zondag 4 april 2010 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Ja en bij Apple mag je betalen voor je updates
Het ligt toch aan de fabrikant van de telefoon zelf? Die moet dat toch regelen?quote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waar moet ik het dan vanaf laten hangen als ik 'je klanten in de steek laten' niet serieus neem?Bij de iPhone betaal je idioot veel voor een product dat niet zo veel waard is maar daar heb je zeker wel service. Bij Android is het weer allemaal zo commercieel; telefoons niet uit laten komen, updates niet uit laten komen, andere producten voortrekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |