quote:The WePad gets a price and launch date
The WePad made headlines a few weeks back when the tablet launched out of seemingly nowhere. It’s really the anti-iPad with multitasking, Flash, SD card slot, USB, along with the Android Marketplace, but while maintaining Apple’s sleek design. But the pricing and availability wasn’t mentioned with the hardware specs. The company just went public with those deets’ along with announcing Intel and Adobe as official WePad partners.
Just like the iPad, there will be a two different models available. The WiFi with 16GB of memory will retail for € 449 while the fully-spec’d 32GB, 3G model that also includes GPS and a full HD 1080p display will cost €569. A soft launch is scheduled for July with full availability shortly after that.
geniaal, neem alle minpunten van je concurrent en stop die in achter een touchscreenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WePad Interface Demo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt daarnaast ook http://www.androidworld.n(...)navigation-activeren gebruiken om Google Navigation te installeren, maar die krijg ik nog niet standaard werkend met Voice Search. In ieder geval Nav Launcher installeren en denk ik ook Maps (brut).
Hoe wordt het in het filmpje dan gedaan? Ik heb inderdaad geen navigeren daar staan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik inspreek "Navigate Domino's Pizza" dan verstaat ie dat prima, en gaat ie ook keurig Google Navigatie opstarten. Alleen pakt ie dan denk ik de standaard Google Maps, die nog geen navigatie in Nederland ondersteunt. Op een of andere manier zou die via andere Maps (brut?) wel moeten werken.
Dus voor nu werkt 't alleen (een beetje) via Routebeschrijving of via het progje Nav Launcher zelf.
kben ff weg. ltrz!quote:foto Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef Dionysiou het volgende:
Dus straks kan je smsen door te praten?
Soms zet ik 2 letters net in een nieuw smsje - vind ik altijd zondequote:foto Op dinsdag 13 april 2010 17:46 schreef Merkie het volgende:
Het is natuurlijk onzin om afkortingen in te spreken.
Ik probeer mijn SMSje inderdaad ook altijd helemaal vol te krijgenquote:foto Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms zet ik 2 letters net in een nieuw smsje - vind ik altijd zonde!
Zie HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons! 'k Weet niet waarom ie me de eerste keer niet verstond toen ik duidelijk 'pizza' zei, en de tweede keer wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:20 schreef Roolio het volgende:
Hoe wordt het in het filmpje dan gedaan? Ik heb inderdaad geen navigeren daar staan.
Waarom"? HTC heeft al bekend gemaakt dat er een update komt om dit te verhelpen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:24 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Aangezien er al een maand problemen zijn met de market op de legend zou ik iedereen hier willen vragen dit topic ( http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=7591 ) op google tech forum te "starren"(links boven) om zo wat meer nadruk te leggen op het probleem
Dank je! Het is inmiddels gelukt. Jammer dat het nog niet 100% feilloos werkt, maar het is natuurlijk ook niet officieel van Google en dus ook niet te verwachten. Toch cool!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons! 'k Weet niet waarom ie me de eerste keer niet verstond toen ik duidelijk 'pizza' zei, en de tweede keer wel.
Uh nee. HTC wijst met zijn vingertje naar google en van google hoor je niets!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Waarom"? HTC heeft al bekend gemaakt dat er een update komt om dit te verhelpen.
Zelfde heb ik nu ook al met Motorola. De 2.0.1 update voor de Milestone kwam maanden uit na de update voor de Droid. 2.1 lijken ze dan wel redelijk snel mee te zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:07 schreef _Mystery_ het volgende:
Ik ben het wachten op de update een beetje zat. Dit is gewoon laks van HTC. Zo'n bedrijf heeft waarschijnlijk de prioriteiten ergens anders liggen, anders kan het nooit elke keer zo verschoven worden.
wat gebruik je om je tekst in te spreken, welke app?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik inspreek "Navigate Domino's Pizza" dan verstaat ie dat prima, en gaat ie ook keurig Google Navigatie opstarten. Alleen pakt ie dan denk ik de standaard Google Maps, die nog geen navigatie in Nederland ondersteunt. Op een of andere manier zou die via andere Maps (brut?) wel moeten werken.
Dus voor nu werkt 't alleen (een beetje) via Routebeschrijving of via het progje Nav Launcher zelf.
Zie HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef lekzzz het volgende:
wat gebruik je om je tekst in te spreken, welke app?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop