Mooi, kan ik hem dus dinsdag ophalen, wist al dat het na het weekend zou worden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Dinsdag krijgt t-for-telecom hem. Hoop Vodafone ook
Dit is het gevolg van geheugengebrek naar mijn wetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:11 schreef Devolution het volgende:
Kun je bij 2.1 wél een webpagina geopend hebben, naar een net binnengekomen smsje gaan, en daarna weer terug naar de browser, zónder dat ie de pagina opnieuw laadt? Want eerst kon ik dat op mijn G1 wel, maar sinds 1.6 niet meer, en nu kan ik dus niet meer internetbankieren via ING op mijn telefoon (zodra ik de tancode uit mijn smsje gehaald heb, laadt ie de ING pagina opnieuw en moet ik dus een nieuwe tancode krijgen etc.).
Het is gelukt, bleek ergens anders aan te liggen. Ik had eerst een google-account en dat heb ik omgezet naar een Gmail-account. Hierdoor ververste hij m'n contacts niet goed. Heb nu alles verwijderd en opnieuw gesynct. Het is gelukt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Op iMac als volgt: Contact en foto's in AddressBook (native app van Mac) daarna synchroniseer ik via SyncMate naar mijn Gmail accounts en de contacts. En de Desire pakt dan de contact list van Gmail... maar de foto's komen dan idd dus niet mee. De rest (en evt. wijzigingen wel.)
Nope, kan gewoon niet (slecht). Je moet 'm dan beantwoorden of doorsturen, je tekst kopiëren, en het concept verwijderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
Wat mij trouwens niet lukt: tekst uit een Gmailtje kopiëren om elders te gebruiken.
Ligt dat aan mij?
Klopt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit is het gevolg van geheugengebrek naar mijn weten
Probeer het maar eens op die manier dan...quote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef BluesRebel het volgende:
Nope, kan gewoon niet (slecht). Je moet 'm dan beantwoorden of doorsturen, je tekst kopiëren, en het concept verwijderen.
Het is geen Applequote:Op zondag 11 april 2010 00:18 schreef WSquater het volgende:
Een ding wat ik echt zonde vind van Android is dat Google het niet exclusief heeft gehouden. Heel veel telefoons gebruiken Android nu en dat, hoe moet ik het zeggen, ziet er een beetje goedkoop uit. Het komt veel te vaak voor.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het op heel veel apparaten is, en dat ik zelf het leuker had gevonden als het meer exclusief was. Het is niet meer speciaal.quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is geen Apple![]()
De kracht van Android zit hem juist in het feit dat het bijna overal op kan, als je exclusiviteit wilt koop je maar een aifoon.
Neuh, maar bijvoorbeeld een Nokia of Blackberry is toch ook niet 'speciaal' vanwege het OS?quote:Op zondag 11 april 2010 00:26 schreef WSquater het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het op heel veel apparaten is, en dat ik zelf het leuker had gevonden als het meer exclusief was. Het is niet meer speciaal.
Ik vind juist het idee dat Android steeds meer voor komt, positief aan Android. Hoe meer mensen het hebben, hoe meer ontwikkelaars ervoor zullen zijn, hoe betere programma's er zullen komen. Dat Android ook op elcheapo phones zal komen interesseert me niet zo. Zo lang Android maar zo veelzijdig (als in: kan alles wat ik wil met mijn smartphone) blijft, blijf ik voor Android gaan. Android biedt simpelweg alles wat ik zoek in een smartphone. Mijn contacten in een cloudvorm, email (zowel persoonlijk als zakelijk (via Exchange)), internet(bankieren), natuurlijk bellen en smsen, games, grappige/handige programma's zoals Shazam en de Barcode Scanner... Ideaalquote:Op zondag 11 april 2010 00:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het op heel veel apparaten is, en dat ik zelf het leuker had gevonden als het meer exclusief was. Het is niet meer speciaal.
quote:Op zondag 11 april 2010 12:06 schreef Devolution het volgende:
Mijn contacten in een cloudvorm,
Oh oke. Ik dacht zoiets als een Tag-cloud ofzo. Leek me al onhandig.quote:Op zondag 11 april 2010 14:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al je contacten online"In the cloud" heet dat.
En voor de Nexus One kun je dan de HTC Desire lezen denk ikquote:The Times Online in the United Kingdom has done a quick pick of the top Android phones in each of the following 5 categories:
* Features – Google Nexus One
* Style – HTC Legend
* Multimedia – Sony Ericsson Xperia X10
* Augmented Reality – Samsung Galaxy Portal
* Value for money – LG InTouch Max GW620
http://www.androidspin.co(...)-5-categories-rated/
helemaal mee eens. ik verkoop de galaxy en de gw620 erg veel. cheap telefoontje maar wel een super stabiel OS (iets wat de oude LG's Samsungs denk aan touchwiz/star, lg arena/cookie/viewty duidelijk niet hadden)quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En voor de Nexus One kun je dan de HTC Desire lezen denk ik.
Op de Hero is 't A Online Radio.quote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef _Mystery_ het volgende:
Welke app gebruik je nou voor het afspelen van de stream? Kan het nl. niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |