Ja dat wel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef GotC het volgende:
Neee! Zucht. Straks loopt half Nederland in de kleren van TopshopVond het juist zo leuk dat het alleen in het buitenland te krijgen was (UK, Spanje etc).
Het zit komt dan voorlopig alleen in Rotterdam, dus je loopt er dan nog steeds redelijk uniek bij. Daarnaast is een beetje diversiteit wel leuk, iedereen kent de H&M, WE, Zara en ga zo maar door ondertussen wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Vergeet mijn eerdere post, eigenlijk hoeft het gewoon niet! Laat mensen er maar moeite voor doen
Alexandrium zou ik niet als uithoek betitelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef Fuzzlet het volgende:
Hoezo komt alles in Rotterdam? De Pri-Mark zit ook in zo'n godvergeten uithoek.
Met de trein ben je er zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeez waarom allemaal in Rotterdam? Nouja beter dan helemaal niet.
Nou ja, rand van Rotterdam zou je het nog kunnen noemen, maar het is een meer dan behoorlijk winkelcentrum verder.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alexandrium zou ik niet als uithoek betitelen.
Vind het (behalve dat het niet dichtbij is, alhoewel dat eigenlijk ook wel meevalt) niet erg dat het in Rotterdam is, aangezien het een leuke stad is (zeg ik als Amsterdammer zijndequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zit komt dan voorlopig alleen in Rotterdam, dus je loopt er dan nog steeds redelijk uniek bij. Daarnaast is een beetje diversiteit wel leuk, iedereen kent de H&M, WE, Zara en ga zo maar door ondertussen wel.
Plus dat het voor de stad Rotterdam gewoon goed is (maar
dat zeg ik dan weer als Rotterdammer zijnde).
Begrijpelijk, maar daarom ook mijn punt dat met 1 winkel in Nederland niet heel erg veranderen. Zelfde geld voor kleding van River Island, daar zie je ook niet iedereen in lopen. Dat vind ik zelf overigens wel een aanwinst voor Rotterdam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Vind het (behalve dat het niet dichtbij is, alhoewel dat eigenlijk ook wel meevalt) niet erg dat het in Rotterdam is, aangezien het een leuke stad is (zeg ik als Amsterdammer zijnde).
Maar vond van Topshop wel leuk dat het niet in NL zat, dat maakte het nog een soort van exclusief, hier tenminste, in Engeland loopt iedereen erin.
Bij Alexander uitstappen, het héle winkelcentrum doorlopen en dan ben je er na 10 minuutjes lopen. Je kan ook de metro onder het station pakken en bij Oosterflank uitstappen, dan naar het winkelcentrum lopen en je ziet het vanzelf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef P.F het volgende:
Moet ik dan uitstappen bij Rotterdam Alexander?
Ik heb elk half uur een directe verbinding!
Mja ik ben dan weer niet zo oplettend dat ik zie wat waar vandaan komt. Maar je hebt denk ik wel gelijk. Hij zit hier trouwens ook, maar het is niet zo mijn smaakquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar daarom ook mijn punt dat met 1 winkel in Nederland niet heel erg veranderen. Zelfde geld voor kleding van River Island, daar zie je ook niet iedereen in lopen. Dat vind ik zelf overigens wel een aanwinst voor Rotterdam.
Wel voor iemand die van buiten Rotterdam komt en daar voor de rest niets te zoeken heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alexandrium zou ik niet als uithoek betitelen.
M&S zit inderdaad nog steeds te broeden op een overstap (voor zover bekend), geruchten gingen dat ze V&D gingen overnemen, maar daar hoor ik de laatste tijd niet veel meer over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Mylene het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als Marks & Spencers opnieuw de Nederlandse markt betreedt door eerst een filiaal in Rotterdam te openen.
Verder is er nog uit Engeland drogisterij Boots, die ontbreekt nog in Rotterdam. Deze keten is ook weer opnieuw actief in Nederland.
Dan moet er maar net een plekje vrij zien te komen. Zara is ook jaren lang bezig geweest om een filiaal te mogen openen in Utrecht. Dat is eindelijk gelukt nu de DEPT winkel aan de Oudegracht weg is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:56 schreef GotC het volgende:
Maargoed, je zal zien dat die winkel goed gaat lopen, en dat er binnen no time in de andere grote steden in NL ook een Topshop zit. En daar baal ik stiekem een beetje van..
Boots zit nu zelfs in Houten bij Utrecht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef GotC het volgende:
BootsDie zou ik wel graag hier willen zien
Bij mij mij in de buurt (Amsterdam Zuid) zit ook weer een Boots, maar die is heel anders dan de Boots die ik ken van "vroeger", het is nu een apotheek en ze verkopen daarnaast ook wat andere dingen, nogal klein ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Boots zit nu zelfs in Houten bij Utrecht.
Stadionbuurt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij mij in de buurt (Amsterdam Zuid) zit ook weer een Boots, maar die is heel anders dan de Boots die ik ken van "vroeger", het is nu een apotheek en ze verkopen daarnaast ook wat andere dingen, nogal klein ook.
Klopt ja. Ik ben daar ook geweest. De vroegere Boots was velen malen beter. Maar goed, het is beter dan niets.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij mij in de buurt (Amsterdam Zuid) zit ook weer een Boots, maar die is heel anders dan de Boots die ik ken van "vroeger", het is nu een apotheek en ze verkopen daarnaast ook wat andere dingen, nogal klein ook.
Dat vraag ik me ook wel af. Waarom niet gewoon Amsterdam?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeez waarom allemaal in Rotterdam? Nouja beter dan helemaal niet.
Duurdere grond, geen goede locatie, teveel concurrentie? Ik noem maar iets. Rotterdam is de laatste tijd ook flink bezig om haar winkelbeeld te vernieuwen en nieuwe winkels passen daar ook wel bij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af. Waarom niet gewoon Amsterdam?
Omdat je in Amsterdam je auto niet kwijt kan, om maar eens een dwarsstraat te noemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af. Waarom niet gewoon Amsterdam?
Dat is waar.. Maar ik ga niet zo vaak naar Engeland dus anderzijds is het wel handig als het hier in NL zou komen. Zou wel leuk zijn, is wel een leuke winkel. Kwam er in Engeland altijd graag. Op zich lijkt het me dan wel meevallen hoeveel mensen je er daadwerkelijk in zult tegenkomen. Volgens mij is dat een beetje regio afhankelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef GotC het volgende:
Neee! Zucht. Straks loopt half Nederland in de kleren van TopshopVond het juist zo leuk dat het alleen in het buitenland te krijgen was (UK, Spanje etc).
Jij ziet er altijd heel tof en origineel uit.quote:Op zondag 4 april 2010 16:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Boeiend, er origineel uitzien heeft naar mijn idee niet veel te maken met kleding stukken an sich, maar aan de manier waarop je die kledingstukken combineert.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat River Island geweldige schoenen heeft, kleding vind ik voor de prijs (net een tikkie hoger dan H&M) wat tegenvallen. New Look errug leuke kleding voor leuke prijs en de schoenenafdeling kom je als vrouw zijnde haast niet vanaf, zoveel laarzen, hakken, gympies en voor gemiddeld 20-40 euro p.p. Oke, je doet er geen jaren mee, maar toch gaaf voor wat afwisseling!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef Mylene het volgende:
Althans, dat is het gerucht. Het gerucht is uiteraard nog niet bevestigd door Topshop zelf.
Een ander gerucht is dat Asos een winkel in Nederland gaat openen.
De Engelse ketens New Look, Primark en River Island openden eerder filialen in Rotterdam.
Graag hoor. Wat vinden jullie? Aanwinst of niet?
bronquote:De Britse retailformule Monsoon komt naar Nederland. De eerste winkels van het kledingmerk gaan in september open in de vestigingen van V&D in Rotterdam, Amstelveen, Den Haag en Utrecht.
Monsoon werd opgericht door Peter Simon in 1973 als kledingmerk met een exotische inslag. De eerste winkel werd geopend in datzelfde jaar in Londen en al gauw groeide de winkel uit tot een zogenoemd high street-concept. Inmiddels heeft het merk behalve kleding en accessoires voor dames, kinderen en baby’s ook een eigen interieurcollectie. De keten telt tegenwoordig 400 winkels in Engeland en 600 winkels in het buitenland. Monsoon is ook het moederbedrijf van Accessorize, dat in 1984 werd opgericht. Dat concept opende al eerder winkels in Nederland.
Rotterdam Centrum kent een hele mooie collectie winkels inderdaad. Maar Amsterdam is ook zeker niet slechtquote:
Je uniek willen voelen in kleding van een winkel ketenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Vergeet mijn eerdere post, eigenlijk hoeft het gewoon niet! Laat mensen er maar moeite voor doen
En binnenkort Forever21 uit Amerika?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Natalie78 het volgende:
Oh my God dit wist ik helemaal niet! Topshop...Dit word echt slecht voor mijn portomonnee met al die geweldige winkels hier erbij in Rotterdam. Primark, New Look (wel goed zoeken daar), River Island, Claire's Accessoiries en over een paar weken Lush...En dan niet te vergeten V&D die steeds hipper wordt met merken als Mango en Jane Norman.![]()
![]()
Och, dan pas je de kleding die je wilt om het vervolgens in de juiste maat te bestellen,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En binnenkort Forever21 uit Amerika?
Wel gierig dat Engelse webshops met een fysieke winkel hier in euros veel meer vragen, dan dat je dezelfde kleing zou bestellen vanuit Enegland.
Mijn overbuurmeisje wilde een military jacket, op de webshop 54.99, hier in NL vragen ze 99,- euro bij een winkel van dezelfde keten.
De pond staat nog altijd laag hé, dat heeft weinig met 'gierig' te maken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wel gierig dat Engelse webshops met een fysieke winkel hier in euros veel meer vragen, dan dat je dezelfde kleing zou bestellen vanuit Enegland.
Mijn overbuurmeisje wilde een military jacket, op de webshop 54.99, hier in NL vragen ze 99,- euro bij een winkel van dezelfde keten.
Liever Urban Outfitters en Anthropologie!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[...]
quote:Weer zulde bedoelen, een maand geleden stond ie nog op 1,22Op woensdag 20 oktober 2010 09:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De pond staat nog altijd laag hé, dat heeft weinig met 'gierig' te maken.
quote:Hmmmm om voor New Look alleen helemaal vanuit Groningen te reizen naar Rotterdam zou ik als ik jou was eerder een online order plaatsen in de Engelse webshop. Nog goedkoper dan ook als ik me niet vergis, de prijzen daar!Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef jayb0n het volgende:
New Look lijkt me wel een bezoekje waard, zelfs vanuit Groningen.
Wanneer komt Top Shop?
quote:Dat.Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hmmmm om voor New Look alleen helemaal vanuit Groningen te reizen naar Rotterdam zou ik als ik jou was eerder een online order plaatsen in de Engelse webshop. Nog goedkoper dan ook als ik me niet vergis, de prijzen daar!
quote:Oh ja de Primark is inderdaad wel een bezoek waard dan, veel meer dan New Look. Hoewel ik bij New Look echt onwijs mooie jurkjes heb gekocht. Op dit moment hangt er tien keer niks vind ik. Bij Primark dan weer wel. Primark zou een online shop moeten hebben.Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat.
Plus soms is alles leuk & soms is alles 10x niets.
Ik zou er niet voor uit Groningen komen, ik vind Primark nog leuker.
Alleen mijn portemonnee komt van de New Look
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef P.F het volgende:
Ik heb elk half uur een directe verbinding!
quote:Alleen maar beter voor mij ook jaOp woensdag 20 oktober 2010 10:06 schreef koekii het volgende:
Ik vind het erg echt super om te horen hoeveel bekende winkels hier in Rotterdam openenBen er nu even trots op.
![]()
quote:Online ziet het er erg goed uit!Op maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hmmmm om voor New Look alleen helemaal vanuit Groningen te reizen naar Rotterdam zou ik als ik jou was eerder een online order plaatsen in de Engelse webshop. Nog goedkoper dan ook als ik me niet vergis, de prijzen daar!
quote:Nee niet weer, aangezien hij pas weer normaal staat wanneer hij op 1,40/1,50 staat. 1,22 is nog altijd laag.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:38 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Weer zulde bedoelen, een maand geleden stond ie nog op 1,22
quote:Ach dat zal niet zo snel weer gebeuren, hij kwakkelt al bijna twee jaar laag. Weet nog dat de exchange rate 1 op 1 was. Plaste bijna in mijn broek..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee niet weer, aangezien hij pas weer normaal staat wanneer hij op 1,40/1,50 staat. 1,22 is nog altijd laag.
quote:Ik niet, het is/was zo ontzettend slecht voor de Britse economieOp woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Ach dat zal niet zo snel weer gebeuren, hij kwakkelt al bijna twee jaar laag. Weet nog dat de exchange rate 1 op 1 was. Plaste bijna in mijn broek..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |