Net voor diegene die ze aan wilquote:Op donderdag 1 april 2010 16:45 schreef EauDeToilette het volgende:
Zijn deze voor mannen of vrouwen?
De omvang is 42 cm.quote:Op zondag 4 april 2010 15:22 schreef tliciouz het volgende:
Vraagje van mijn moeder, zijn deze schoenen speciaal voor vrouwen met wat bredere kuiten? Aangezien ik zie op de foto dat de laarzen wijd uit lopen?
Ik ben terug gegaan maar niemand wie me wou helpen zonder bonnetje. Ik heb iig mijn lesje geleerd met schoenen kopen zonder te passen. Het is niet anders...quote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Je bent bereid in een week tijd meer dan E 70,- weg te gooien?? Daarvoor waag je het er niet op toch terug te gaan naar de winkel in de hoop dat een aardige medewerker de schoenen herkent en kan regelen dat je ze toch terug kan brengen?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je kan ze eventueel komen passen als je wil. Ik woon zelf in Noord-Brabant. Klein dorpje Heesch. Ik werk in 's Hertogenbosch, daar kun je ook eventueel naar toe komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |