abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:19:56 #251
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81578359
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Dynd het volgende:
Toch vind ik de broek totaal niet Michael, net zoals de meeste kleding die hij droeg tijdens de TII rehearsals. Oranje broek Die mooie glitterende militaire jasjes
Ja, maar of wij het mooi vinden is een tweede Ook ik vind die oranje broek niks hoor
Vergeet niet, dit waren "slechts" rehearsals. De meeste kleding die hij tijdens de concerten zou dragen waren wel weer zoals we van hem gewend zijn, heb je gezien op de DVD wat hij zou gaan dragen? Vooral dat donkerpaarse pak vond ik erg mooi. Stijlvol.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:22:33 #252
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81578462
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Moonwalk het volgende:
ik ben er weer hihi
Je komt en gaat, but don't we all
Leef en Laten Leven
pi_81584231
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, maar of wij het mooi vinden is een tweede Ook ik vind die oranje broek niks hoor
Vergeet niet, dit waren "slechts" rehearsals. De meeste kleding die hij tijdens de concerten zou dragen waren wel weer zoals we van hem gewend zijn, heb je gezien op de DVD wat hij zou gaan dragen? Vooral dat donkerpaarse pak vond ik erg mooi. Stijlvol.
Ah ja dat is ook zo, maar dan alsnog vond ik die Ed Hardy drakenshirts echt
Verder erg mooie kostuums ja, het enige wat niet had gehoeven waren die lichtjes in het Billie Jean jasje.

******************************************************************************************************************************
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:15:14 #254
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81600249
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ah ja dat is ook zo, maar dan alsnog vond ik die Ed Hardy drakenshirts echt
Verder erg mooie kostuums ja, het enige wat niet had gehoeven waren die lichtjes in het Billie Jean jasje.
[ afbeelding ]
******************************************************************************************************************************
[ afbeelding ]
Ik heb zelf erg moeten lachen toen ik die outfit voor het eerst zag...beetje overdone, he
Leef en Laten Leven
pi_81604035
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb zelf erg moeten lachen toen ik die outfit voor het eerst zag...beetje overdone, he
Inderdaad, if it ain't broke, don't fix it

Het wordt rustig hier trouwens (Ook MUZ topic), is alles dan gezegd. Eind Juni zullen er vast wel veel mensen komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:02:07 #256
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_81605949
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je komt en gaat, but don't we all
Weetje wat het is heb een hectische tijd + verhuizing achter de rug
Midden in die hectische tijd werd hier ook niet echt meer veel gepraat, het heel erg veel engelse teksten plakken en dat vond ik een beetje saai worden hihihi
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:05:49 #257
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_81606098
Ik vind die oranje broek ook niet zo mooi trouwens, maar was er ook niet van in shock. Vooral omdat het rehearsals waren en ik las geloof ik hier ergens dat hij het van iemand had geleend ofzo. Dat snap ik dan weer niet hahahahah zo een rijke vent die dan een oranje broek voor zijn rehearsals gaat lenen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:44:16 #258
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81637438
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Dynd het volgende:

[..]

Inderdaad, if it ain't broke, don't fix it

Het wordt rustig hier trouwens (Ook MUZ topic), is alles dan gezegd. Eind Juni zullen er vast wel veel mensen komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij is alles nog niet gezegd, zeker met de upcoming rechtzaak...en ik heb "altijd" wel iets over Michael te lullen , maar idd, wie weet anderen ook bij zijn 1 jarige dood, of de eerstvolgende rechtzaakdate.
Oh en gifkwal is met vakantie he, dat scheelt ook
Leef en Laten Leven
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:47:31 #259
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81637556
Randy wil mensen gaan toelaten tijdens 1 jarige doodherdenking?

Battle Brewing at Michael Jackson's Burial Site

Originally posted May 19th 2010 12:40 AM PDT by TMZ Staff

Randy Jackson's plan to let rabid fans flock to Michael Jackson's mausoleum is setting up a nasty battle ... with the family of another celebrity buried in the extremely private section of Forest Lawn Cemetery.

It's all over Randy's tweet, in which he said he was going to do his best to get MJ's fans "beyond the gates of Forest Lawn" to pay their respects on June 25 -- the 1-year anniversary of the singer's death.

It sounds like Randy is offering a once-in-a-lifetime opportunity, because normally non-family members can't access the mausoleum where MJ and a few other celebs are buried -- one of them being Clark Gable.

The legendary actor's grandson, Clark Gable III, told TMZ he's not down with Randy's plan ... saying the mausoleum "wouldn't be as sacred" if just anyone could go inside.

On the flip side, Randy has at least one supporter ... author Ronald J. Fields -- grandson of W.C. Fields, who's also buried there -- says he thinks fans should be allowed inside because it would be "moving to them."

Randy did not respond to our calls for comment.

Read more: http://www.tmz.com/#ixzz0oOWz8Tz2
Leef en Laten Leven
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:50:01 #260
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81637653
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind die oranje broek ook niet zo mooi trouwens, maar was er ook niet van in shock. Vooral omdat het rehearsals waren en ik las geloof ik hier ergens dat hij het van iemand had geleend ofzo. Dat snap ik dan weer niet hahahahah zo een rijke vent die dan een oranje broek voor zijn rehearsals gaat lenen
Nou ja, er is niet gezegd dat hij de broek geleend heeft, misschien heeft ie hem overgekocht
Leef en Laten Leven
pi_81746880
Niet echt een heel speciaal filmpje, maar wel één die ik nog nooit gezien had. En die vind ik niet vaak.
pi_81752058
Dit is heel raar. Krijg net op m'n telefoon die ik al een paar jaar heb een berichtje dat m'n Inbox voor 95% vol is. Dus ik maar wat oude berichtjes verwijderen, op een gegeven moment kom ik bij Juni aan,

J..
25-Jun-2009 23:14

oké is goed, ik ga vroeg slapen, voel me vreemd.

Het zal wel toeval zijn, ben niet van de spirituele shit enzo. Maar wtf?? Hoelaat precies is hij overleden?

Pas om 1 uur stuur ik weer berichtjes met het bericht. Maar die zijn niet zo interessant. Ik heb nooit meer aan dat smsje gedacht totdat ik het zojuist vond. Heb ook nog een filmpje van de nieuwsuitzending rond half-twee. Ik kan me echt niet meer herinneren waarom ik die gemaakt heb.

Echt heel raar Ik hou het maar op toeval (Maar kan er niet van slapen, ik hoor de vogeltjes al fluiten. )

(En nee echt geen bull-crap, zou geen leuke grap zijn.)
pi_81754235
De 50-jarige Jackson werd met spoed overgebracht naar het UCLA Medical Center, waar hij om 14.26 uur plaatselijke tijd (23.26 uur Nederlandse tijd) dood werd verklaard.

Maar ga er maar van uit dat hij al zeker meer dan een half uur al overleden was.
-
pi_81755970
Oke, zoals ik al zei het zal wel toeval wezen, maar blijf het gek vinden. ^^
pi_81770501
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef Dynd het volgende:
Oke, zoals ik al zei het zal wel toeval wezen, maar blijf het gek vinden. ^^
Geen toeval denk ik, eerder een voorgevoel ...
Best bizar!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:11:36 #266
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_81864930
Geen idee of ik misschien spuit elf ben in dit geval, maar RTL4 zendt 4 juni This is It uit om half negen s'avonds
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:12:01 #267
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81889709
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:38 schreef SteelDogg het volgende:
De 50-jarige Jackson werd met spoed overgebracht naar het UCLA Medical Center, waar hij om 14.26 uur plaatselijke tijd (23.26 uur Nederlandse tijd) dood werd verklaard.

Maar ga er maar van uit dat hij al zeker meer dan een half uur al overleden was.
Weet je nog of je je voordat je dat sms-je stuurde al vreemd voelde, en hoelang ervoor?

En ja heb het gezien dat This is it op tv wordt uitgezonden, in het Veronicablad staat een prachtig geschreven stuk erbij
Maar anyway, bedankt
Leef en Laten Leven
pi_81921284
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef MissBitchy het volgende:
Geen idee of ik misschien spuit elf ben in dit geval, maar RTL4 zendt
4 juni This is It uit om half negen s'avonds
Dat is wel erg snel maar ook weer niet verwonderlijk want de verkoop van de
DVD liep net zoals de film ver onder de verwachting en hoopt men dus d.m.v
deze tv uitzending de verkoop weer wat te pushen.
75 topics = FIN
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:38:21 #269
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_81934556
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef FP128 het volgende:

[..]

Dat is wel erg snel maar ook weer niet verwonderlijk want de verkoop van de
DVD liep net zoals de film ver onder de verwachting en hoopt men dus d.m.v
deze tv uitzending de verkoop weer wat te pushen.
En waar heb je deze "wijsheid" vandaan?

UM THIS IS IT OP #1 IN DE US, ALSOOK IN 16 ANDERE LANDEN
NOVEMBER 5, 2009
De film Michael Jackson This Is It schrijft geschiedenis als de concertfilm met hoogste brutowinst film allertijden . En nu maakt de soundtrack voor de film van Michael Jackson zijn debuut in de eerste week op nr in de Billboard Top 200 Album Charts, evenals de Soundtrack Album Chart. De Amerikaanse verkoop van het album bedroeg 373.100 stuks deze week volgens Nielsen SoundScan - dit cijfer is exclusief de verkoop via niet-traditionele retailers. Verkoopcijfers uit andere delen van de wereld worden nog steeds bijgeteld, hoewel het album al een nr #1 hit te pakken heeft in 16 andere landen, waaronder Canada, Japan, Frankrijk, Italië, Nederland, België, Turkije, Nieuw-Zeeland, Hong Kong, Korea, Filipijnen, Singapore, Taiwan, Thailand, het Midden-Oosten en Colombia en een Top-3 in het Verenigd Koninkrijk, Australië, Argentinië, Oostenrijk, Denemarken, Noorwegen, Portugal, Zwitserland en Spanje. Een gelijktijdige nr #1 album en een nr 1 concertfilm is niet gebeurd sinds 1971 toen de Rolling Stones het album Sticky Fingers en film Gimme Sheltern uitbrachten.

Michael Jackson's album bezet nu de top vijf van de Billboard Album Catalogue Charts. Zijn Number Ones album is dit jaar het best verkochte album year to date. Gedurende zijn carrière heeft Michael Jackson in totaal 51 weken op # 1 gestaan in de Billboard Album Charts. Alleen The Beatles en Elvis Presley hebben meer weken doorgebracht op nr 1. Zijn laatste nr 1 werd Invincible in 2001, hoewel Thriller zich bovenaan de Billboard Album Catalogue Charts bevond in oktober vorig jaar.

Denk dus eerder dat ze hem nu al uitzenden omdat het bijna een jaar geleden is dat MJ overleed.
Leef en Laten Leven
pi_81951879
Mijn korte posts vallen zo in het niets vergeleken met die van Robijn, maar inderdaad waar je die wijsheden vandaan haalt is mij ook een raadsel. Ik zou niet verbaast opkijken als This is it 2 aangekondigd zou worden.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Weet je nog of je je voordat je dat sms-je stuurde al vreemd voelde, en hoelang ervoor?

En ja heb het gezien dat This is it op tv wordt uitgezonden, in het Veronicablad staat een prachtig geschreven stuk erbij
Maar anyway, bedankt
Beetje late reactie, maar nee. Weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik deed voordat ik erachter kwam. Maar zoals iedereen zo'n beetje het wel weet wist ik wel waar ik was op het moment dat ik het bericht hoorde.
pi_81965112
Secret Battle Over Custody of Michael Jackson's Kids
May 27, 2010 07:06:38 GMT

The custody battle reportedly sparked after Katherine Jackson fell down a flight of stairs at her home in California.
****************************************************************************************************************************************
Jackson family matriarch Katherine Jackson's health has sparked a secret custody battle for her late son Michael Jackson's three kids after she fell down a flight of stairs at her home in California. The 80 year old won custody of Paris, Prince Michael and Prince Michael II following the King of Pop's death last summer - but sources insist she's too old and frail to look after the kids.

America's Globe tabloid reports Katherine was hospitalized after the fall on May 17, but escaped with only cuts and bruises. However, the accident has sparked concerns for her health. A family insider tells the publication, "She's taken on way too much for a woman of her age but refuses to delegate the care of her grandchildren to others.

"She has aged enormously and is desperately hanging on for the sake of her children, but her collapse on the stairs shows how fragile she really is." And the source fears that the upcoming anniversary of her son's death will be too much for Katherine - and that could be devastating for the Jackson clan. The insider adds, "She's the glue that holds the whole family together. If something happens to her, it would be all-out war."

In his will, Michael Jackson suggested his pal Diana Ross should get custody of his three kids if his mother was incapacitated or dead at the time of his passing, but the Globe reports the three children's cousins, Jacksons brother Tito's kids Taj and T.J., are favorites to land custody of Paris and the Prince Michaels if anything should happen to Katherine. The kids' aunts Janet Jackson and Rebbie are also potential guardians, along with Michael's ex-wife Debbie Rowe, the birth mother of Prince Michael and Paris.

In another news, Randy Jackson has handed a sick 11 year old $60,000 after a TV special about her plight moved him. Jackson recently visited Treasure Dearsaw at the Children's Hospital of Los Angeles and told her family he'd like to cover some of her medical expenses.

According to X17.com, the young girl suffers from a rare condition called vascular malformation, in which a lesion on her tongue has become a life-threatening disease. The mass on her tongue swells and bleeds, preventing her from being able to close her mouth, eat and talk.

Doctors are considering removing Dearsaw's tongue. Jackson tells the website, "I was driving back from Santa Barbara... and I checked into a hotel. TV is something I never watch, but for some reason, I decided to watch the news.

"I saw a story about Treasure Dearsaw and her fight with a rare disease on her tongue. In order to have an important surgery, she needed to raise $60,000, but a fundraiser set up for her only brought in a few thousand. Her story tugged at my heart, and I knew what I wanted to do."

"No child should be afraid that they're going to die. It breaks my heart to see her suffering like that. Treasure's a beautiful child, and it was God's plan for me to see her story and help out. This is the least I can do. She deserves to be happy."

Dearsaw is expected to undergo her 10th surgery to save her tongue this summer.

(c) World Entertainment News Network
pi_82063759

En deze had ik nog nooit gezien qua kwaliteit, (Die user heeft die tapes zelf gemaakt, enorm goede kwaliteit, ook zijn 1984 Grammy Award video.)

---
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door GlowMouse op 29-05-2010 17:24:16 ]
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:48:38 #273
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82080011
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:34 schreef Dynd het volgende:

En deze had ik nog nooit gezien qua kwaliteit, (Die user heeft die tapes zelf gemaakt, enorm goede kwaliteit, ook zijn 1984 Grammy Award video.)

---
SPOILER
Bedankt hiervoor, had ze al gezien, maar in slechte kwaliteit idd, dit is een verademing
Leef en Laten Leven
  zondag 30 mei 2010 @ 11:43:38 #274
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82093628
Gaat de "slechte" kant op...had er graag heen gewild, maar ja ach je kon toch al niet bij hem komen om een bloemetje te brengen ofzo.

MJ Mausoleum -- Fans No Longer Welcome

Originally posted May 30th 2010 1:00 AM PDT by TMZ Staff

The cemetery where Michael Jackson is entombed is launching a new crackdown on fans -- actively removing people hanging out in front of MJ's mausoleum.

According to sources at Forest Lawn Cemetery in Glendale, security has been informed that MJ fans are no longer permitted to gather on the patio of MJ's mausoleum. Those who loiter will be asked to leave.

It's unclear why Forest Lawn is making the move -- especially because fans have been visiting the burial site regularly since MJ moved in last year.

And now -- with the one-year anniversary of Michael's death fast approaching -- the Justice4MJ fan group is concerned about their plans to gather at the mausoleum on June 25.

A rep for the group tells us they hope Forest Lawn will "take into consideration" the hundreds of fans traveling from all over the world to pay their respects.
Leef en Laten Leven
pi_82300509
Beetje laat, maar:
quote:
33 miljoen voor Jacksons kinderen
De drie kinderen van Michael Jackson erven ieder 33 miljoen dollar, zo meldde TMZ zondag. Prince (13),Paris (12) en Blanket (8) mogen voorlopig nog niet aan het geld komen. Pas als ze 40 jaar worden krijgen ze al het geld.

Vanaf het moment dat de kinderen 30 jaar worden krijgen ze delen van het geld. Het uiteindelijke bedrag zal hoger zijn dan 33 miljoen, omdat er ook rente en commerciële inkomsten bijkomen.

Michaels moeder krijgt 40%,evenals de kinderen. De resterende 20% gaat naar het goede doel. Zijn broers, zussen en vader erven geen geld. Ook Jacksons twee ex-vrouwen vallen buiten de boot.

NOS
Ben van plan meer nieuws te gaan posten in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')