Ja, maar of wij het mooi vinden is een tweedequote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Dynd het volgende:
Toch vind ik de broek totaal niet Michael, net zoals de meeste kleding die hij droeg tijdens de TII rehearsals. Oranje broekDie mooie glitterende militaire jasjes
Ah ja dat is ook zo, maar dan alsnog vond ik die Ed Hardy drakenshirts echtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, maar of wij het mooi vinden is een tweedeOok ik vind die oranje broek niks hoor
![]()
Vergeet niet, dit waren "slechts" rehearsals. De meeste kleding die hij tijdens de concerten zou dragen waren wel weer zoals we van hem gewend zijn, heb je gezien op de DVD wat hij zou gaan dragen? Vooral dat donkerpaarse pak vond ik erg mooi. Stijlvol.
Ik heb zelf erg moeten lachen toen ik die outfit voor het eerst zag...beetje overdone, hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook zo, maar dan alsnog vond ik die Ed Hardy drakenshirts echt![]()
Verder erg mooie kostuums ja, het enige wat niet had gehoeven waren die lichtjes in het Billie Jean jasje.
[ afbeelding ]
******************************************************************************************************************************
[ afbeelding ]
Inderdaad, if it ain't broke, don't fix itquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb zelf erg moeten lachen toen ik die outfit voor het eerst zag...beetje overdone, he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weetje wat het isquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Dynd het volgende:
[..]
Inderdaad, if it ain't broke, don't fix it![]()
Het wordt rustig hier trouwens (Ook MUZ topic), is alles dan gezegd. Eind Juni zullen er vast wel veel mensen komen.
Voor mij is alles nog niet gezegd, zeker met de upcoming rechtzaak...en ik heb "altijd" wel iets over Michael te lullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar idd, wie weet anderen ook bij zijn 1 jarige dood, of de eerstvolgende rechtzaakdate.
Oh en gifkwal is met vakantie he, dat scheelt ook
Leef en Laten Leven
Nou ja, er is niet gezegd dat hij de broek geleend heeft, misschien heeft ie hem overgekochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind die oranje broek ook niet zo mooi trouwens, maar was er ook niet van in shock. Vooral omdat het rehearsals waren en ik las geloof ik hier ergens dat hij het van iemand had geleend ofzo. Dat snap ik dan weer niet hahahahah zo een rijke vent die dan een oranje broek voor zijn rehearsals gaat lenen
Geen toeval denk ik, eerder een voorgevoel ...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:46 schreef Dynd het volgende:
Oke, zoals ik al zei het zal wel toeval wezen, maar blijf het gek vinden. ^^
Weet je nog of je je voordat je dat sms-je stuurde al vreemd voelde, en hoelang ervoor?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:38 schreef SteelDogg het volgende:
De 50-jarige Jackson werd met spoed overgebracht naar het UCLA Medical Center, waar hij om 14.26 uur plaatselijke tijd (23.26 uur Nederlandse tijd) dood werd verklaard.
Maar ga er maar van uit dat hij al zeker meer dan een half uur al overleden was.
Dat is wel erg snel maar ook weer niet verwonderlijk want de verkoop van dequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef MissBitchy het volgende:
Geen idee of ik misschien spuit elf ben in dit geval, maar RTL4 zendt
4 juni This is It uit om half negen s'avonds
En waar heb je deze "wijsheid" vandaan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel maar ook weer niet verwonderlijk want de verkoop van de
DVD liep net zoals de film ver onder de verwachting en hoopt men dus d.m.v
deze tv uitzending de verkoop weer wat te pushen.
Beetje late reactie, maar nee. Weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik deed voordat ik erachter kwam. Maar zoals iedereen zo'n beetje het wel weet wist ik wel waar ik was op het moment dat ik het bericht hoorde.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je nog of je je voordat je dat sms-je stuurde al vreemd voelde, en hoelang ervoor?
En ja heb het gezien dat This is it op tv wordt uitgezonden, in het Veronicablad staat een prachtig geschreven stuk erbij![]()
Maar anyway, bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GlowMouse op 29-05-2010 17:24:16 ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:34 schreef Dynd het volgende:
![]()
En deze had ik nog nooit gezien qua kwaliteit, (Die user heeft die tapes zelf gemaakt, enorm goede kwaliteit, ook zijn 1984 Grammy Award video.)
---Bedankt hiervoor, had ze al gezien, maar in slechte kwaliteit idd, dit is een verademingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef en Laten Leven
Ben van plan meer nieuws te gaan posten in dit topic.quote:33 miljoen voor Jacksons kinderen
De drie kinderen van Michael Jackson erven ieder 33 miljoen dollar, zo meldde TMZ zondag. Prince (13),Paris (12) en Blanket (8) mogen voorlopig nog niet aan het geld komen. Pas als ze 40 jaar worden krijgen ze al het geld.
Vanaf het moment dat de kinderen 30 jaar worden krijgen ze delen van het geld. Het uiteindelijke bedrag zal hoger zijn dan 33 miljoen, omdat er ook rente en commerciële inkomsten bijkomen.
Michaels moeder krijgt 40%,evenals de kinderen. De resterende 20% gaat naar het goede doel. Zijn broers, zussen en vader erven geen geld. Ook Jacksons twee ex-vrouwen vallen buiten de boot.
NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |