Dank je! Anders moet je even op de site van blackstone kijken waar er een winkel bij jou in de buurt zit!quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef HenkXL het volgende:
Die suede puntschoentjes zijn erg nice![]()
Enig idee waar je ze nog kan kopen?
Voor 25 exclusief heb je een deal!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:28 schreef Elkouw het volgende:
25 inclusief voor het scotch & soda overhemd
En de verzendkosten zijn 6,75? Of gaat ie in een envelop?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Voor 25 exclusief heb je een deal!
Gaat ie vanmiddag/vanavond nog op de post.
PM me anders maar even als je akkoord gaat!
Elkouw, op dit moment is er 30 euro inc verzendkosten geboden voor het S&S overhemd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:37 schreef Elkouw het volgende:
[..]
En de verzendkosten zijn 6,75? Of gaat ie in een envelop?
Wil je hier nog overheen gaan? Zo ja, moet je dit even voor vanavond 12 uur laten weten alsjeblieft. Anders gaat ie naar de user van de PM!quote:Ik wil wel 30 inclusief verzenden via post bieden als nieuw bod.
Robin
Ik laat het je voor vanavond weten. Zit nu op mijn werk, laat ik het even aan mijn vriend zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:49 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Elkouw, op dit moment is er 30 euro inc verzendkosten geboden voor het S&S overhemd.
[..]
Wil je hier nog overheen gaan? Zo ja, moet je dit even voor vanavond 12 uur laten weten alsjeblieft. Anders gaat ie naar de user van de PM!
no problemo!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ik laat het je voor vanavond weten. Zit nu op mijn werk, laat ik het even aan mijn vriend zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |