Ik ben developerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Wanneer ik in Itunes probeer te updaten wordt me verteld dat ik met 3.1.3 de laatste uipdate heb
wat verkoop je? Digitale kanker kacheltjes?quote:
hihi.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
wat verkoop je? Digitale kanker kacheltjes?
of heb je een developer accountquote:
Ik ontvang liever een berivht in 1 SMS dan dat ik een heel verhaal over 2 of meer SMS-berichten moet lezen. Stuur me dan een mail of bel me op als je zoveel wilt vertellen. Ik probeer daar met versturen ook rekening mee te houden, Kortom om, ideaal zo'n counter !quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij per maand dan niet minstens 100 smsjes over?
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die moeilijk doen over een smsje meer of minder.
Ik heb net een ellenlang smsje gestuurd, en dat komt aan als 1 sms. Op een andere iPhone, dat wel. Geen idee of dat op andere toestellen ook zo werkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:32 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik ontvang liever een berivht in 1 SMS dan dat ik een heel verhaal over 2 of meer SMS-berichten moet lezen. Stuur me dan een mail of bel me op als je zoveel wilt vertellen. Ik probeer daar met versturen ook rekening mee te houden, Kortom om, ideaal zo'n counter !
Oké.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb de laatste tijd wat vaker studiegenoten en leraren gezien met andere mobieltjes. ( Bezig met een mobiele site voor project ) en ik verbaas me er steeds over hoe kut internetten etc. eigenlijk is op die dingen. Kleine dingetjes die niet goed werken i.c.m. met touchscreen etc.
Dan heb ik het over andere telefoons dan de iPhone.quote:
Er komt een led camera flash op de nieuwe iPhone, goeie garp hequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Slechte troll of onwetendheid.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef .Luidspreker het volgende:
Werkt op de iPhone ook niet helemaal lekker hoor. Daarom heb je ook zoveel apps. (Ik gebruik bijv. de Nu.nl App, en surf niet met safari naar Nu.nl omdat dat voor geen reet werkt)
Yes! Eindelijk officieel Flash op de Iphone!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:07 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Er komt een led camera flash op de nieuwe iPhone, goeie garp he
("In het nieuwe iPhone OS 4.0 zijn de API’s AVCaptureDevice.flashMode, AVCaptureDevice.hasFlash, AVCaptureDevice.hasTorch en AVCaptureDevicePositionFront ontdekt, die duiden op een camera aan de voorkant en een LED-flitser.")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und ein frau ist ein frau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |