Guido's zijn jongens uit New Jersey met een typische look. PeterN heeft Guido haar, maar gelukkig nog geen Guido kleurtje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
Cc![]()
en ik vraag het hier toch maar, al staat het misschien dom.
@Cc En die theorie zit er echt achter, hè? Miljonairs met Etos-gel Guido haar, wie komt ze niet dagelijks tegen.
wie en wat is Guido eigenlijk, meerdere gebruiken de term Guido.
Waar ligt jouw loyaliteit nu? Ben jij voor Pee of voor Jee?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Puicke TT. Topiclang voortslepend gezeur over "Peter-gate" gegarandeerd.
Neutraal, want bla bla bla ....quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ligt jouw loyaliteit nu? Ben jij voor Pee of voor Jee?
Kan zover ik weet met beiden zeer goed overweg, dus ik zou niet weten waarom ik een kant moet kiezen. Ga ik dus ook niet doen, en dat zullen ze ook nooit van me vragen (want welk nut heeft het tenslotte). Gezeur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ligt jouw loyaliteit nu? Ben jij voor Pee of voor Jee?
Ja zo had ik het ook kunnen zeggen idd.quote:
Is dat moeilijk voor jou omdat je beiden mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Puicke TT. Topiclang voortslepend gezeur over "Peter-gate" gegarandeerd.
Waarom meld ze dat nu opeens ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth neemt een vrije middag, zie ik op haar Twitter.
Ze probeert ons wijs te maken dat ze vriendinnen heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom meld ze dat nu opeens ?Alsof ze vanmorgen iets gedaan heeft ?!
Twitter-vriendinnen, da's nog echter als Hyves-vriendinnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeert ons wijs te maken dat ze vriendinnen heeft.
Maar ach, of ze nou in Den Bosch thee drinkt of in SV... Ze zal ook nog wel een nieuw jurkje moeten kopen voor de show van Jaap, vanavond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Twitter-vriendinnen, da's nog echter als Hyves-vriendinnen
Omdat ik dat wil! Je moet kiezen! Of delen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan zover ik weet met beiden zeer goed overweg, dus ik zou niet weten waarom ik een kant moet kiezen. Ga ik dus ook niet doen, en dat zullen ze ook nooit van me vragen (want welk nut heeft het tenslotte). Gezeur.
Er wordt dus zowat alleen maar over dat soort zaken gepost, bij gebrek aan ... iets.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Er wordt trouwens voornamelijk over dat soort zaken gepost als er niets op de stream te zien is. Zodra er commentaar op de stream valt te leveren, zul je dat ook zien
Hij was toch sowieso al niet welkom?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
Peter gaat nu weer niet naar SV vanaaf....
Hij was ook nadrukkelijk niet welkom dus dat verbaast niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
Peter gaat nu weer niet naar SV vanaaf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |