Kan je daar dan ook vanaf nieuwsgroepen downloaden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb zelf de WD HD live, dit is een full hd player van 100 euro. Hierop heb ik mijn externe HD aangesloten en dit werkt nu als NAS. Wellicht is dat een optie voor je?
Nope, alleen een NAS functie. Omdat ik zag dat je het op je tv wilde aansluiten wilde ik mijn opstelling met je delen. Kunnen de popcornhours dat niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook vanaf nieuwsgroepen downloaden?
Ja volgens mij kunnen die dat wel, AC-RYAN heeft er ook een zag ik al. Kan ze alleen niet tweedehands vinden voor een leuk prijsje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Nope, alleen een NAS functie. Omdat ik zag dat je het op je tv wilde aansluiten wilde ik mijn opstelling met je delen. Kunnen de popcornhours dat niet?
Speelt de WD HD Live ook MKV?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb zelf de WD HD live, dit is een full hd player van 100 euro. Hierop heb ik mijn externe HD aangesloten en dit werkt nu als NAS. Wellicht is dat een optie voor je?
Hoewel enigszins offtopic, ja hij speelt ook MKV af, eigenlijk alles wat ik tot nu toe heb gedownload (en dat is redelijk veel) van iso tot Video_ts Divx, en MKV.quote:
Heb geen pm?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Geckoo het volgende:
pm http://www.techspot.com/review/48-thecus-2100-yes-box/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |