quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef RooieVanGestel het volgende:
Hoi. Ik ga de suiker verwisselen met zout bij het koffiezet apparaat. Doei.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ga allemaal van die blikjes achter auto`s knuppen, en dan belletje trekken, kikkers opblazen, met poepspray in het rond spuiten, mensen opbellen. Dit is mijn vrolijkste dag.
Ik ben trouwens 50.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
Of andersom?quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoepkrijtjes van kleine kinderen vervangen door dropkrijtjes
Wat ben jij toch een ondeugend meisje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:45 schreef summer2bird het volgende:
Vanochtend een briefje bij mijn vader door de bus gegooit met 'sorry meneer, ik heb uw auto met mijn fiets geraakt. Ik zal de lakschade en ik heb uw kenteken genoteerd en zal contact met u opnemen, sorry'
Mijn vader is helemaal dol op die auto, dus hij staat nu al een half uur die hele auto te controleren
Is ie weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hey mijn eigen topic van vorig jaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |