Geniaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
Wij wonen in een appartement en ik ga deze flyer vanavond laat of morgenvroeg ophangen op het algemene mededelingen bord in de welkomsthal:
[ afbeelding ]
Wahahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dokter: "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dokter: "Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, wat wil je eerst horen?"
Patient: "Doe eerst het slechte nieuws maar"
Dokter: "Ok, je bent terminaal ziek."
Patient: "En het goede nieuws?"
Dokter: "Ohh... eh... er was eigenlijk alleen slecht nieuws..."
Nou fijn, mijn 1 april grap is volledig mislukt... komt mevrouw net binnen lopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef Annie1980 het volgende:
2 weken geleden kreeg ik een mail van een redelijk bekende nederlandse vrouw, dat ze bij ons in de showroom wou kijken naar een radiator. Mijn mannelijke collega's waren hier nogal best over te spreken.
Vanochtend het hele interne bedrijf gemaild dat ze morgen rond 15.00 komt. Dus sommige onder hen zijn nu helemaal in extase (overdreven geformuleerd magoed).
In werkelijkheid heb ik de afgelopen 3 dagen niets meer gehoord dus denk ik dat het over gaat.
Maar morgen om 15.00 staat hier dus het zaakie in rep en roer...
Wie is die vrouw dan ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:42 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Nou fijn, mijn 1 april grap is volledig mislukt... komt mevrouw net binnen lopen.![]()
Dat was mijn 1 april inbreng dus weer voor dit jaar... pffff
victoria koblenko.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is die vrouw dan ?
En waarom is ze 1 dag te vroeg ?!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
Wij gaan een opblaaspop halen, die met een wit laken eroverheen in de hal van het gebouw leggen, en de rest afzetten met politielint.
Heb je nog wel een paar pittige foto's weten te maken die je met ons wilt delen ??quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:55 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
victoria koblenko.
en waarom? omdat we eerst ook voor vandaag hadden afgesproken...
Dan word je opgepakt denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
tulbandje op.. ''fake tan'' plakbaardje en dan morgenochtend om half 8 in de overvolle bus WHAALLLAAAAHHHHHHH AANSLAGGG en als de eersten van angst zijn flauwgevallen trek ik mn vermomming af waarna ik 1 April zeg en iedereen hartelijk moet lachen
Ja want als je laptop ontploft dan heeft iedereen in de straal van 2cm daar last vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of als Taliban verkleed in de bus zitten en deze link openen op je laptop
http://www.thecleverest.com/countdown.swf
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja want als je laptop ontploft dan heeft iedereen in de straal van 2cm daar last van
Ik vind het een goeiequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie, ik maak er eentje en hang 'm hier bij de voordeur van het complex neer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |