Zo denk ik er ook over idd, als je er een tijdje mee kunt doen is het een goede investeringquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ik doe al zo'n 10 jaar met mijn backpack en die is nog lang niet versleten. Zo'n aanschaf doe je zo'n beetje voor je leven.
Prijzen van 2008 zijn niet echt relevant nu, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef EvilWasp het volgende:
Prijzen (op basis van gegevens van 2008):
Tickets:
szigetweekkaart zonder kampeerplek ¤99,-
szigetweekkaart met kampeerplek ¤120,-
Een backpack voor je leven? De mijne is na exact 10 jaar gebruik nu echt compleet versleten! Het jaartje Zuid-Amerika was daar vooral verantwoordelijk voor, toch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:29 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over idd, als je er een tijdje mee kunt doen is het een goede investeringAlleen.. hoop ik wel dat zo'n mooie nieuwe backpack nog in je tent ligt als je terug komt, niet dat ze die oook uit je tent jatten naast telefoons, camera's etc.
Die prijzen uit de OP kunnen wel een update gebruiken btw
10 jaar is ook meer dan genoeg voor een backpack lijkt me, en dan is een goeie van 150 (/10) = 15 euro per jaar prima te doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een backpack voor je leven? De mijne is na exact 10 jaar gebruik nu echt compleet versleten! Het jaartje Zuid-Amerika was daar vooral verantwoordelijk voor, toch.
Goeie tips!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Tijnoo het volgende:
Wanneer je een backpack vol met spullen in je tent laat liggen, heb je wel een redelijke kans dat die gejat wordt... Dieven, helaas zijn ze er ook op Sziget, zijn meestal op zoek naar volle tassen die ze makkelijk mee kunnen nemen naar een wat rustiger plekje om die daar te controleren op waardevolle spullen. Ik adviseer dan ook altijd om direct na het opzetten van je tent je backpack te legen en je spullen bovenop je backpack te leggen. Die heb je immers toch niet nodig op het festival zelf. En dieven kunnen zo gelijk zien dat er in jouw tent niets te halen valt.
Overigens zijn er net voorbij de ingang ook altijd bewakingsstrips te verkrijgen. Stop zo'n strip in je backpack, dan weet je zeker dat er niet iemand met je backpack het eiland zal verlaten. Dan gaan namelijk de poortjes piepen en wordt de eigenaar van de strip opgebeld.
Inderdaadquote:
Daar hebben we wat aan iddquote:
Is er trouwens überhaupt enige vorm van bewaking op die camping, of boeit dat die hongaren niet zo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Dupje het volgende:
En ik neem denk ik een slotje mee. Die maak ik met de rits vast aan de haring. Je krijgt m vrij makkelijk los, maar ik hoop dan dat de dieven dan al geen zin meer hebben in een verdere poging tot inbreken.
Dat boeit Nederlanders toch ook niet? Op welk Nederlands festivalcamping heb je bewaking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Is er trouwens überhaupt enige vorm van bewaking op die camping, of boeit dat die hongaren niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |