Nope, maar het verbaasd me niks...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie wel even gezien dat Tjibbe Tjibsma op 1 staat in de Verzoekparade van TV Oranje?!
Hm, die lijst volg ik niet dagelijks.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie wel even gezien dat Tjibbe Tjibsma op 1 staat in de Verzoekparade van TV Oranje?!
Vergis je niet in de populariteit van TV Oranje! Dat soort muziek is MEGA populair.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep.![]()
Maar volgens mij heb je aan 3 stemmen al genoeg om op 1 te staan.
Zolang ze hem daar genoeg aandacht geven en hij nergens wordt gedraaid vind ik het bestquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Omdat Lisa gewoon een prima stem heeft denk ik. Persoonlijk niet kapot van het nummer, maar Lisa heeft wel een erg goede zangstem naar mijn mening.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef alors het volgende:
nee niet deze schandalige coverHoe kunnen mensen dit toch mooi vinden
Daar hebben ze inderdaad slechte Memories aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef alors het volgende:
nee niet deze schandalige coverHoe kunnen mensen dit toch mooi vinden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad slechte Memories aan
Je kunt in deze poll aan de dames en heren DJ's laten zien wat Nederland vindt van KANE's nieuwste single, In Over My Head. Op het moment van deze update gaat 'ie al lekker... 67,74% (21 stemmen).quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
De Kane-fans hebben nog steeds niet door dat ze op een fan-poll stemmen, welke totaal geen invloed heeft op het kiezen van de daadwerkelijke Megahit...![]()
Zie bijv. http://all-kane.com/news.php
* Sirolf ligt in een deuk onder z'n bureau om zoveel domme mensen die totaal niet kunnen lezen/nadenken... dus heb ik er net maar even een melding in het rood bijgezet dat het geen invloed heeft.
Wat zal ik doen. Alle stemmen op Kane verwijderen?
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
De Kane-fans hebben nog steeds niet door dat ze op een fan-poll stemmen, welke totaal geen invloed heeft op het kiezen van de daadwerkelijke Megahit...![]()
* Sirolf ligt in een deuk onder z'n bureau om zoveel domme mensen die totaal niet kunnen lezen/nadenken... dus heb ik er net maar even een melding in het rood bijgezet dat het geen invloed heeft.
Help, de link om te stemmen voor de 3FM Awards staat ook op die site, en daar hebben stemmen nou juist wel invloed opquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, Sirolf heeft zelf een beetje moeite met lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.
kijk die reacties dan, die zijn echt in de waan dat het gaat helpenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.
Maar waarom zouden ze dan stemmen als het toch geen nut heeft?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, Sirolf heeft zelf een beetje moeite met lezen.![]()
Blijkbaar denken ze dus wel dat de DJ's de resultaten zien.quote:Je kunt in deze poll aan de dames en heren DJ's laten zien wat Nederland vindt van KANE's nieuwste single, In Over My Head.
Verander anders Kane in Keane met die nieuwe single Stop for a minutequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb nu al weekend, maar daarna meteen toetsweekquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Inderdaad morgenmiddag al ekstra lang weekend (4 dagen)
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Verander anders Kane in Keane met die nieuwe single Stop for a minute
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.
Ze kunnen dus niet weer opnieuw stemmen.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.
Ze kunnen dus niet weer opnieuw stemmen.
quote:Domien
Opvallende 3FM-mail gekregen. Morgen bizar radionieuws..
Precies hetzelfdequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend, maar daarna meteen toetsweeken ik moet nog van alles inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |