Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heb je ook zo'n shirt aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga met de dikke 600!, je kunt wel achterop als bikerchick
Me2. De laatste trein gaat om 00.21. (vanaf Drienerlo toch?)quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ! dus moet de laatste trein terug ook halen
Moet ik dan zo'n strak pak aantrekken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga met de dikke 600!, je kunt wel achterop als bikerchick
yes ma'amquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Me2. De laatste trein gaat om 00.21. (vanaf Drienerlo toch?)
[..]
Moet ik dan zo'n strak pak aantrekken?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n shirt aan?
[ afbeelding ]
Dag moedersquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Assiej het volgende:
Dag kinders
En het is me ook nog eens in het echt overkomen, weliswaar op een fiets, maar het idee alleen alquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En het is me ook nog eens in het echt overkomen, weliswaar op een fiets, maar het idee alleen al
* ReMcOrEquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Robinhoo het volgende:
Wie gaan er nu allemaal naar de meet dan?
Zolang je maar niet zo lam als een toeter bent, zoals wij dat wel waren op de terugwegquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Als ik bij Sander achterop zit hou ik hem heeeel goed vast.Maar ik denk niet eens dat ik het durf.
Dat is wel erg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo lam als een toeter bent, zoals wij dat wel waren op de terugweg, komt het wel goed. O ja, slappe banden hielpen ook niet echt mee om haar achterop te houden
Het mooiste van allemaal, ik had niet eens door dat ze eraf geflikkerd was. Later pas, maar toen kon ik haar nergens weer vinden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n shirt aan?
[ afbeelding ]
Kijk ff in dat lijstje van Marko.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef Robinhoo het volgende:
Wie gaan er nu allemaal naar de meet dan?
Als jij dat wil, heb er nog wel 1 liggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Me2. De laatste trein gaat om 00.21. (vanaf Drienerlo toch?)
[..]
Moet ik dan zo'n strak pak aantrekken?
Ik weet het zo net nog nie hoorquote:
Dat ik nu 20 ben wil nog niet zeggen dat alles al is gaan hangenquote:
Tuurlijk, en bijbehorende kusjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat ik nu 20 ben wil nog niet zeggen dat alles al is gaan hangen![]()
Btw, met de meet krijg ik dan officiele felicitaties![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bijbehorende kusjes
Op de wang. 3 x.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef Assiej het volgende:
[..]Niet op de mond he
das nie zo lekker
Ik heb er wel zin in
whahahahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat ik nu 20 ben wil nog niet zeggen dat alles al is gaan hangen![]()
Btw, met de meet krijg ik dan officiele felicitaties![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
mag niet 4?
anders heeft 1 wang meerdas oneerlukk
Okeequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha![]()
en met de meet krijg je mijn felicitaties nogmaals
Dat mag ook. Wat jij wil, het is was jouw dagquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
mag niet 4?
Akkoord, 4 keer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
mag niet 4?
volgens mij ben je nog nooit zoveel gekust als dat je volgende week zaterdag gaat wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
als iedereen dat nu doetben ik blij!
Nog wensen qua cadeau's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
als iedereen dat nu doetben ik blij!
San en ik zagen laatst nog wel een hele mooie. Ook nog wel andere geinige dingen.quote:
congratz!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik lees zojuist in de mail dat ik vanaf vandaag SuperUser, Gaming expert, ICT-meneer, etc. ben in de bieb
Conclusie: ik ben mijn proefperiode doorgekomenHeb de 12e nog wel even een gesprekje, maar ach...
Zoalsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San en ik zagen laatst nog wel een hele mooie. Ook nog wel andere geinige dingen.
ben je op school??????????quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoals
(as moet snel de stad in, in enschede)
Dat kan en wil ik hier niet beschrijven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoals
(as moet snel de stad in, in enschede)
Justinquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik lees zojuist in de mail dat ik vanaf vandaag SuperUser, Gaming expert, ICT-meneer, etc. ben in de bieb
Conclusie: ik ben mijn proefperiode doorgekomenHeb de 12e nog wel even een gesprekje, maar ach...
Vibrator is toch niet zo moeilijk te beschrijven ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat kan en wil ik hier niet beschrijven.![]()
Doeii Assiej
Er is meer dan alleen een vibrator hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:33 schreef haakon het volgende:
[..]
Vibrator is toch niet zo moeilijk te beschrijven ?
Justin toch!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we As lekker van een braaf meisje veranderen in een seksbeest
Ze moet met de jongste beginnen heahhh.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we As lekker van een braaf meisje veranderen in een seksbeest
Fout, op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze moet met de jongste beginnen heahhh.
Akkoord. En zo'n opblaasjongen?quote:
Echt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen een vibrator hoor.
Congrats!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Henquote:
Een vingerplant?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
San en ik zagen laatst nog wel een hele mooie. Ook nog wel andere geinige dingen.
Selmaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wouter, je zegt niks tegen mij.
Hail Christinequote:Op woensdag 31 maart 2010 12:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's best wel gek, dat zie je in Tukkerland nooit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj pliesie in de straat
Buikkrampquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kunt het zo gek niet bedenken.![]()
[..]
Wat is er San?
wat hebben ze bedacht dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Buikkramp
En nu heeft de universiteit óf een hele goede 1 april grap bedacht, óf ze willen ons studenten dood hebben
Ik hoor ze nu wel. En veel ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's best wel gek, dat zie je in Tukkerland nooit.
P2000 in Tukkerland is alleen brandweerquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoor ze nu wel. En veel ook.Ik ga eens ff kijken op die P2000 site.
Per 1 april gaan de liften op stil. Dus of het is een 1 april grap, of iedereen moet daadwerkelijk met de trap, wat dus voor mij inhoud, dat ik 8 trappen op moetquote:
Zou het?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
PRIO 1 Autom. Alarm Polman Stadion Heracles : STADIONLAAN 1 7606JZ : ALMELO 3131AMC 3151AMC
Stadion in de hens?
Lees mijn post boven je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
P2000 in Tukkerland is alleen brandweerMaar ja pliesie in Almelo, dat is op zich heel normaal
Tijdstip : 13:04:09 - 31-03-10quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu wel. En veel ook.Ik ga eens ff kijken op die P2000 site.
Ik zag het, eindelijk goed nieuws uit Almeloquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lees mijn post boven je.
ik wacht afquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
PRIO 1 Autom. Alarm Polman Stadion Heracles : STADIONLAAN 1 7606JZ : ALMELO 3131AMC 3151AMC
Stadion in de hens?
ik gok een 1 april grapquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per 1 april gaan de liften op stil. Dus of het is een 1 april grap, of iedereen moet daadwerkelijk met de trap, wat dus voor mij inhoud, dat ik 8 trappen op moet
Ik weet het zo net nog niet... De uni is doorgaans niet zo grappigquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wacht af
[..]
ik gok een 1 april grap
is het geen grap, dan heb ik medelijden met jequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet... De uni is doorgaans niet zo grappig
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het geen grap, dan heb ik medelijden met je
Ik duim nog steeds voor een 1 april grapquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het geen grap, dan heb ik medelijden met je
Linkse kuthippies daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk zit ik wel op dé groene universiteit
Zeikwijf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Linkse kuthippies daarIk hoop dat ze allemaal een 1 aprilgrap overkomt
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Linkse kuthippies daarIk hoop dat ze allemaal een 1 aprilgrap overkomt
Wat je zegt ben je zelluff.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Zeikwijf.
zal het Polman Stadion dan toch in de fik staan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die trouwens het luchtalarm heeft gehoord? Rond half 1, bij woonboulevard Almelo..
Met je kop door de helluft, met je kop door de muur, ben je morgen weer zuur.quote:
Het stadion staat in de fik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Iemand die trouwens het luchtalarm heeft gehoord? Rond half 1, bij woonboulevard Almelo..
Dat zou wel een heel groot cadeau zijn op deze mooie woensdagmiddagquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal het Polman Stadion dan toch in de fik staan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel groot cadeau zijn op deze mooie woensdagmiddag
Zouden wonderen toch bestaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nu de Grolsch Veste, de Arena, de Kuip, Euroborg en al die andere meuk nogquote:
wie het eerste ruikt heeft zijn kont gebruikt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke Enschedeër hier heeft een ruft gelaten?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
wie het eerste ruikt heeft zijn kont gebruikt.![]()
![]()
dus jij denk ik.
![]()
Vet, die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
Met je kop door de helluft, met je kop door de muur, ben je morgen weer zuur.
Toch knap dat ze het in Enschede nog ruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
wie het eerste ruikt heeft zijn kont gebruikt.![]()
![]()
dus jij denk ik.
![]()
Da's knap oud danquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die is al zo oud dat ik 'm zelfs ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's knap oud dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's knap oud dan
Jij kwam ook op die meet he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Hoi Basquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef Redbaron het volgende:
nu in denekamp, en weeer wachten. zucht!
Nou, ik had wat anders die dag, maar dat is afgezegd, dus in principe kan ik er heen. Maar er diende zich weer een andere mogelijkheid aan waardoor ik weer niet zou kunnen op 10 aprilquote:
Waar? ik kom wel langs!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef Redbaron het volgende:
nu in denekamp, en weeer wachten. zucht!
Watjequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, ik had wat anders die dag, maar dat is afgezegd, dus in principe kan ik er heen. Maar er diende zich weer een andere mogelijkheid aan waardoor ik weer niet zou kunnen op 10 april![]()
Ik had mijn bovenstaande schriftelijke uitspraken graag mondeling willen recapituleren
Brucequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
Wat heeft Bruce Sprigsteen toch een heerlijke rauwe stem
Ik mis iets aan je post.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
hoi
nee hoorquote:
een ziektequote:
Ik denk dat ie alle ziektes al heeft gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ziekte
Einnzzzz!1`~~~~!!!! !!!111:D:D:
![]()
:d :d_O -o-
_O -
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
![]()
_O -
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ziekte
![]()
_O -
yupquote:
zoveel mogelijk ziektes opnoemen ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe obsessie.
Volgens mij was dat in 2005 of 6. Heb er toen in Almelo een filmpje van gemaakt.quote:
Coolquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebbes :
Gefilmd door het keukenraam.![]()
Dat was al in 2004.
Geen leuk garpjequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Enschede 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
sorry kon het niet laten..
17 juli 2004 was ook zo'n gedenkwaardige dagquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebbes :
Gefilmd door het keukenraam.![]()
Dat was al in 2004.
Ik moest ook echt 20 seconden zoeken naar de grapquote:
beetje jammerquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moest ook echt 20 seconden zoeken naar de grap
Da's van een vriendinquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
17 juli 2004 was ook zo'n gedenkwaardige dagMaar 16-7-2007 was er ook zo'n mooie rolwolk, maar het overtrof 2004 niet.
Screw you bitch,quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel aardiger zeggen hoor.
ik wil je best screwen hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel aardiger zeggen hoor.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil je best screwen hoor!
Daarom juist. In mijn tijd had je die onzin niet, daarom is het extra tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die zijn ellendig, saai en vooral overrated.
Wie kan voor mij deze post vertalen tot begrijpbaar Nederlands??quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef Redbaron het volgende:
goh typ je dat je moet wachten kun je voor t dock. nu alweer vrij en ff papieren inleveren aan molenstraat
Truckersjargonquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
Wie kan voor mij deze post vertalen tot begrijpbaar Nederlands??
Ja die kaarten op naam, dat gaat dus niet goed héquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
afspraken bekerfinale:
10.000 kaarten voor Feyenoord
10.000 kaarten voor Ajax
25.000 kaarten op naam
en de wedstrijd wordt om 14.00 i.p.v. 18.00 gespeeld...
ja, dat is te verwachten; alleen niet bij de KNVBquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die kaarten op naam, dat gaat dus niet goed héDie vallen in handen van Ajacieden en Feyenoorders en dat wordt een chaos.
Gewoon zin makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen zin |-o--------------------------------------------| Heel veel zin.
M'n huidige "zin-o-meter"
net zoals jou?quote:
Welke vragen heb je? Ik beantwoord ze welquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ik wil ook niet meer met 't verslag bezig
het gaat over m'n afstudeerverslagquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke vragen heb je? Ik beantwoord ze wel
Wat een rare vraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
het gaat over m'n afstudeerverslag
Da's niet zomaar een trein, maar eentje met een briljante uitspraak:quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pak de trein naar Zutphen wel, stap ik daar wel over
Wat moet ik daar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef Robinhoo het volgende:
Ik had dan sneaky de trein naar Oldenzaal genomen
Jup, en ik doe er een uur langer over naar huisquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's niet zomaar een trein, maar eentje met een briljante uitspraak:
"Het volgende station is goor"
Anders ga je toch met de bus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jup, en ik doe er een uur langer over naar huis
Je moet er ook niet per sé in willen zitten. Anders blijft je wachten net als de rest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar staan letterlijk zo'n 100 mensen op te wachten
Zelfs zo ga je 3 bussen nodig hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet er ook niet per sé in willen zitten. Anders blijft je wachten net als de rest.
[ afbeelding ]
het zijn ook geen vragenquote:
Da's dan makkelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef rulerofdeath het volgende:
het zijn ook geen vragen
Whehe. lijnbus ftwquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar staan letterlijk zo'n 100 mensen op te wachten
Ik zat er wel inquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De bussen naar Almelo zitten zo vol, daar past letterlijk geen kip meer bij in
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
San HET IS UIT JA!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel groot cadeau zijn op deze mooie woensdagmiddag
fixedquote:
Kunstgras hè, dat blijft wel even doorfikken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Und? Brandt dat ding nog?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kunstgras hè, dat blijft wel even doorfikken.
Zelfs zij hebben Heracles in de ban gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
RTVoost.nl meld niksdus zo erg zal t wel niet zijn
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
ja, half 9 RTL5
20:30 RTL5 The Girl Next Door (2004)
[..]
ja, half 9 RTL5
[..]
ja, half 9 RTL5
Pics or it didn't happen.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen.
Dikke zon hier al een half uur![]()
Hoeist bij jullie
Al een half uur als een sardientje in blik, verder wel Okéquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen.
Hoeist bij jullie
Liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef norich het volgende:
Whaaaaa er liep net een muis in m'n kamer
Ik post wel pics na de bruiloft!quote:
zelfde in e'de-zuid ;xquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen.
Hoeist bij jullie
Hij was heel klein, maar zag er idd eigenlijk wel lief uitquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo-Hengelo Woensdag 31 Maart 17:09
Oorzaak De beperkingen tussen Hengelo en Almelo als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Zet er een stukje kaas voor neerquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef norich het volgende:
Hij was heel klein, maar zag er idd eigenlijk wel lief uit
Henquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef norich het volgende:
[..]
Hij was heel klein, maar zag er idd eigenlijk wel lief uit
Straks komt er dan zo'n hele familie muis. Dat moet ik nou ook weer niet hebbenquote:
m.ns.nlquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De NS site is best log op een phone
Gezellig toch? Is ie niet alleenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef norich het volgende:
Straks komt er dan zo'n hele familie muis. Dat moet ik nou ook weer niet hebben
Dood aan mensen die voor de trein springenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo-Hengelo Woensdag 31 Maart 17:09
Oorzaak De beperkingen tussen Hengelo en Almelo als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Da's waar. Ga ik ze wel tam maken en koop ik een hok voor ze.quote:
Een carnavalspakje, dat dan weer welquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een enorme garderobe en niet één pak
Zullen we ze dan laten paren met m'n ratten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef norich het volgende:
[..]
Da's waar. Ga ik ze wel tam maken en koop ik een hok voor ze.
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef norich het volgende:
Da's waar. Ga ik ze wel tam maken en koop ik een hok voor ze.
Kunnen we doen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zullen we ze dan laten paren met m'n ratten?
een mat of een ruisquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan uitkomt
vreten die ratten 'm niet gewoon op?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan uitkomt
Die muis vreet die rat gewoon op jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vreten die ratten 'm niet gewoon op?
Nee, Zippo is niet agressiefquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vreten die ratten 'm niet gewoon op?
Niet zo bescheiden. Het is een coole pakquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef Samzz het volgende:
Nee.
I know. Maar alleen voor carnaval en rollenspel. En op de meet is geen van beide van toepassingquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Het is een coole pak
Qua drank leek het carnaval de vorige keerquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar alleen voor carnaval en rollenspel. En op de meet is geen van beide van toepassing
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuke beesten, zolang ze niet bijtgraag zijn
Iets dat lijkt op carnaval is dat nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Qua drank leek het carnaval de vorige keer
Oh?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]de mijne bijt niet en hij vindt Hen lief
Zo'n meeting is sowieso een carnaval op zich, en na een paar drankjes is niemand meer zichzelfquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar alleen voor carnaval en rollenspel. En op de meet is geen van beide van toepassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |