Gelukkig zal ik jou nooit tegenkomenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Lekker voor je. Ik ga nu speciaal voor jou een turkse vlag om mijn schooltas strijken.
Ik stuur wel een fototje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zal ik jou nooit tegenkomen
ik vind ze vaak irritant...denken altijd lollig te zijn ...maar slaan vaak de plank totaal mis bij mij in ieder gevalquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind turken wel ok gasten eigenlijk. beetje de enige islamieten met wat humor.
en dat ze natiionalistisch zijn tov het land van hun ouders zie je vaak. zo ook bij nederlanders in het buitenland.
bij mij raken ze meestal wel de juiste snaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik vind ze vaak irritant...denken altijd lollig te zijn ...maar slaan vaak de plank totaal mis bij mij in ieder geval
dat kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij mij raken ze meestal wel de juiste snaar.
Ah, en na de OP?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:56 schreef Righteous het volgende:
TT gelezen en meteen de klacht gegrond geacht
Boeiend. Moet je dan ook maar meteen je eigen land gaan haten als je in een ander land woont? Ik heb in het buitenland ook altijd de Nederlandse vlag hangenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
... die op hun schooltas een turkse vlag opgepunnikt hebben!![]()
Ik vind dit echt niet kunnen en gewoon lelijk, gelukkig hebben we op onze school van ± 1400 leerlingen maar één groepje van ± 7 turken.
Ik snap echt niet wat die mensen dan hier te zoeken hebben, een beetje het land waar ze waarschijnlijk niet eens geboren zijn hoog houden en dan hier lekker komen studeren omdat Nederland toch eigenlijk wel beter is
Klacht: Turken met opgespeld Turks vlaggetje
Sub-klacht: Ze zijn lelijk en meuren altijd, overal
Anti-klacht: Nederland is bij ons op school nog wel in de meerderheid.![]()
Sub-anti-klacht: Mooie Nederlandse vlag op het plafond van m'n kamer
Ik heb geen idee ik wil het eigenlijk wel, maar ik moet nog een patch vindenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar een nederlandse vlag op je tas of jas mocht toch niet?
bij dumpzaken kan jij heel veel soorten en maten nederlandse vlaggetjes vinden. hup hup, naar de dumpzaak.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik wil het eigenlijk wel, maar ik moet nog een patch vinden![]()
Ik weet wel dat je niet zomaar de vlag mag uithangen
Stel je voor, dat mensen nationalistisch worden
wil je die twee groepen niet met elkaar vergelijken, dank je.quote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij dumpzaken kan jij heel veel soorten en maten nederlandse vlaggetjes vinden. hup hup, naar de dumpzaak.
ik maak duidelijk onderscheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil je die twee groepen niet met elkaar vergelijken, dank je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |