Ja echt he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd, zelfs een vliegramp kunnen we dirrrrtey maken.
Ja, iets met stijgen en glijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, dat commentaar over lekkende hydraulische vloeistoffen en tot grote hoogtes stijgen....veeg me op
Da's discimmenaaaatsie!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
En hij kan niet dalen volgens de zwarte doos
Ik ga de katten maar es ff wat te eten gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, iets met stijgen en glijden.![]()
Nou klaar, jullie zijn ook verziekt nu, sorry.
Jullie kunnen dit soort programma's nu nooit meer kijken op een normale manier.
Omdat ESF.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Dirkh het volgende:
En ik kijk naar een heel ander programma, waarom post ik hier in godsnaam
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik keek nog wel eens zo'n programma, op Discovery ofzo.
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
is dat codetaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de katten maar es ff wat te eten geven
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan mevrouw had honger. Ik ook.
Nakende man bij wasmachine.quote:
Kannibalen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn mevrouw en meneren hebben rond 5 uur al gedineerd. En hebben nu mogelijk honger maar weten dat er bij mij niks te halen valt. Aan de geluiden te horen zijn ze nu aan elkaar aan het beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |