neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij mij dan even vertellen hoe wij een topic kunnen beginnen met een fipo?
als er geen klachten zijnquote:
Maar MBO is heel anders als universitairquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook nog naar het vmbo met een leeftijd van 16 en eigen ervaring
Ik ben al bezig.quote:
Ik ben goed 23 en ben bijna klaar en heb dan niveau 4 gewoon door niet het goede te kiezen omdat je gewoon niet beter weet en iets denkt leuk te vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
ik heb nog een jaartje![]()
Maar als ik op mn 21ste pas kon kiezen betekent dat ik wel laat met mn opleiding klaar ben
Nou en, gaat om ;t idee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correctie DW
1 opleiding, op 3 niveau's waarbij je moet instromen op niv. 2. Dus 3 diploma's behaald
geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al bezig.
Wat voor bier drink jij?
Slaap zequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Neelix het volgende:
Ik ga ook weer richting bed, veel plezier nog verder!
okee doen wequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, ik zeg doen! Een huge murp avater in de OP.
Ik was 16 en klaar met havo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook nog naar het vmbo met een leeftijd van 16 en eigen ervaring
Klopt maar als nog is het met 18 vrij lastig om een goede keuze te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar MBO is heel anders als universitair
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Neelix het volgende:
Ik ga ook weer richting bed, veel plezier nog verder!
Wat wel dan?quote:
murp drinkt vloeibare slotjes, als een echte man.quote:
Ik kreeg havo advies op de basisschool, maar ging vmbo-k doen omdat ik geen zin had in leren. Had ik het toch maar wel gedaan maargoed achteraf he...quote:
Ik kreeg havo/vwo advies, en ik ging gymnasium doen want dat vonden mijn ouders.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kreeg havo advies op de basisschool, maar ging vmbo-k doen omdat ik geen zin had in leren. Had ik het toch maar wel gedaan maargoed achteraf he...
Ik kreeg vmbo-t advies volgens cito, dus ik die citotoets maken en ik pwnde ze met mijn havoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kreeg havo advies op de basisschool, maar ging vmbo-k doen omdat ik geen zin had in leren. Had ik het toch maar wel gedaan maargoed achteraf he...
Ik zou havo moeten kunnen maar door mijn goed zijn in talen toch maar niet gedaan en daarom vmbo-tl gedaan, k om niet te lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |