2e keer pas? Ik ken ze allemaal uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik ben ze nu allemaal voor de tweede keer aan het lezen. Wel gewoon Nederlands. Ben alweer bij het 5de boek.
Nee hoor. Hij weet dat het beter voor de sfeer in huis is als hij mij laat slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe gaat een leuke botsing opleveren dadelijk in bed
Dat heb ik echt bij niemand.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ezechiel007 is High
Gisteren was het nog very high
Het is niet eens vrijdag.quote:
Ik vond de bekerfinale ook wel een leuk onderwerp hoorquote:
Niemand die je kent nee, moet je eens bij neighbours kijkenquote:
Ik heb hier op stage ook zo'n ding staan maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moetquote:
Nee die ken ik dus nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand die je kent nee, moet je eens bij neighbours kijken
Blijkbaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Your musical compatibility with DeLuna92 is Very Low
Music you have in common includes System of a Down.
Alleen system?
Heb jij McDonalds staan op je stage?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb hier op stage ook zo'n ding staan maar weet niet zo goed wat ik ermee aan moet
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil ook musical compatibiliedingussen met jullie
LastFM aanmakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanmelden op last.fm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen reden om jaloers te zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb jij McDonalds staan op je stage?
* Ezechielk jaloers is!!!
Wel met Ez.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet musical compatibiliedingussen met jullie trouwens. Zal toch wel niet overeen komen.
quote:
Dan ga ik dat wel even doen met mn slaperige kopquote:
Ik hoef het alleen op te etenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen reden om jaloers te zijnIk moet de dienbladen opruimen
Je hebt ook nog maar 82 played tracksquote:
Dat zou nog wel eens kunnenquote:
Oh dan heb ik het toch beter getroffenquote:
Doe mij eens toevoegen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens kunnen![]()
Hardcore 4 life micheal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |