nee k zag t weer ingeslikt wordenquote:
20 euro dus dat valt wel meequote:
Kunnen wij dan voor die tijd afspreken? Want mij lukt dat never nooit niet.quote:
Goed zo, want de afgelopen aflevering was McArmylicious!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrij, dan zal ik ff alles achter elkaar kijken
Nooit geweten dat het dan weer ingeslikt word.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee k zag t weer ingeslikt worden![]()
zat nog met mn hoofd bij t autogedoe
[..]
20 euro dus dat valt wel mee
moet morgen ff met de klantenservice bellen, dan krijg je t teruggestort op je rekening
Laat het effe weten dan. Dan komen wij je allemaal luidruchtig aanmoedigenquote:
Echt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed zo, want de afgelopen aflevering was McArmylicious!
Je mag met bloemen aan de finish staanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen wij dan voor die tijd afspreken? Want mij lukt dat never nooit niet.![]()
Mighty Mouse.
Chrysanten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag met bloemen aan de finish staan
Maar geen tulpen
Geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geen tulpen
Deal! Ik koop wel rozen of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar geen tulpen
Schijtbloemen he? En niet dood te krijgen; zelfs niet door mijquote:
Ja precies! Nu nog zelf van de plee afquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal! Ik koop wel rozen of zo.![]()
Fijn dat je zo vooruit gaat. Zelf je ding weer kunnen doen is zoveel fijner dan met alles geholpen te moeten worden.
Oh ja, dat draagt wel bij aan een stukje levensvreugd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies! Nu nog zelf van de plee af
Maar kinders, ik ga slapentrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |