quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Juicyhil woont toch in Amsterdam-Zuid/Bijlmer?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef ikke043 het volgende:
Wtf is de zuid-as?
De Zuidas is een zakendistrict in ontwikkeling in Amsterdam, in de Nederlandse provincie Noord-Holland. De Zuidas ligt aan weerszijden van de Ringweg-Zuid (A10) tussen de rivieren Amstel en Schinkel in het stadsdeel Zuideramstel. In het midden bevindt zich Station Zuid. De opzet is vergelijkbaar met die van La Défense in Parijs en The Docklands in Londen. De schaal is beter te vergelijken met de Brusselse Noordruimte. Het is de grootste van de zes Nieuwe Sleutelprojecten van de Nederlandse Rijksoverheid. Het hele project beslaat 225 ha Amsterdamse grond. De Zuidas is in het buitenland ook wel bekend als de 'Financial Mile'.quote:
Nee, vandaar dat ik nu in een grot woon.quote:
Ik las snikkelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef henrydg het volgende:
tussen de rivieren Amstel en Schinkel
werk jij er wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef zquing het volgende:
Had je maar in de consultancy/financiele sector moeten gaan
Ik studeer nog, maar verwacht wel richting de zuidas te gaan na m'n studie. Heb wel enkele connecties daar alquote:
Ik kan nog veranderen, zit nog niet vast aan een huis of een vrouwquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik studeer nog, maar verwacht wel richting de zuidas te gaan na m'n studie. Heb wel enkele connecties daar al
Nee, die zou ik wel herkennen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef dennisdotcom het volgende:
Euh, dat zijn vast de studentes van de VU die TS bedoelt.
Juist, jij bent ook een echte Frederik-Willem.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik studeer nog, maar verwacht wel richting de zuidas te gaan na m'n studie. Heb wel enkele connecties daar al
Als hij maar groen sokken draagt hmm?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Juist, jij bent ook een echte Frederik-Willem.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Juist, jij bent ook een echte Frederik-Willem.
Hoezo verkapt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Verkapte kijk-mij-eens-een-dubbele-opleiding-en-financiele-meneer-zijn topique
Netwerken is nogal belangerijk, in alle sectoren(mits hoger opgeleid)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Nja, je hebt in ieder geval 'connecties'.
Oh ja, kijk, dat ben ik helaas niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Netwerken is nogal belangerijk, in alle sectoren(mits hoger opgeleid)
Wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Kijk, hier ben je al.
[ afbeelding ]
tsk tskquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Kijk, hier ben je al.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Gelukkig dat je hoog opgeleid bent, dan heb je iig nog iets van hoop op paring.
Que?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Gelukkig dat je hoog opgeleid bent, dan heb je iig nog iets van hoop op paring.
Beetje maar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wel een beetje chagerijnig
Aaaahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
[..]
Wel een beetje chagerijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"![]()
Bretels met knopen .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Kijk, hier ben je al.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Crediet crisis in wordingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Kijk, hier ben je al.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is groen en vliegt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:58 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik verwachtte ook een grap van een hoogopgeleid iemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaa hij zei cumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Hetiszover het volgende:
Het is algemeen bekend dat de gemiddelde Fokker een mooi leven heeft. Vwo gedaan, minimaal twee universitaire titels en uiteindelijk summa cum (haha cum) laude gepromoveerd. TS, hierna te noemen 'ik', doet daar niet voor onder.
Toch zijn er dingen die nog beter kunnen. Zo was ik vandaag voor een klus op de Zuidas. En wat lopen daar toch ontzettend veel mooie vrouwen rond![]()
Allemaal hakken, mantelpakjes, degelijke makeup en gewoon lekker
Waarom werk ik niet op de ZuidasDan maar een saaie baan als consultant of financial controller, maar wel elke dag fappen onder je bureau.
Klacht: niet op de Zuidas werken
Verwachte reactie:
Juicyhil woont toch in Amsterdam-Zuid/Bijlmer?
*verwijderd door Admin*![]()
Ik woon direct naast de Zuidas, Buitenveldert, en het is echt mijn engste droom om bij een bedrijf dat daar zit de kantoorlul uit te moeten hangen. Wat een drama lijkt me dat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: