Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
[ Bericht 55% gewijzigd door Assiej op 30-03-2010 21:22:14 ]
Al dat gescroll op de telefoon is echt kut iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Weet je he... Ik stem denk ik toch voor een kortere OP.
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of famequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Weet je he... Ik stem denk ik toch voor een kortere OP.
Inderdaad. In dit topic komt toch alleen volk uit Twente dus die informatie over Twente hoeft er toch niet bij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of fame
Die Wall of Fame kan wat mij betreft geschrapt. Die slaat nergens op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of fame
Wat boeit mij Afrikaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
In Afrika gaan mensen dood van de honger en hier maakt men zich druk over de lengte van een OP!!
En wij hebben wat te maken met die mensen in Afrika?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
In Afrika gaan mensen dood van de honger en hier maakt men zich druk over de lengte van een OP!!
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, pleasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
how how ! Ik ook! niet te vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, please
Hoezo? Ik heb 3 Fosterparents kindjes, steun Unicef voor 25 euro in de maand en ik help deze zomer weer mee bij het project van mijn oom in Afrika.. Dus blaat heel alstjeblieft niet over iets waar je geen weet van hebt..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, please
Hoe was je verjaardag ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
Ipv dat jullie vragen hoe mijn verjaardag was zeiken jullie over de op / hongerdoden what ever
de op is al aangepast, take it or leave it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |