Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
[ Bericht 55% gewijzigd door Assiej op 30-03-2010 21:22:14 ]
Al dat gescroll op de telefoon is echt kut iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Weet je he... Ik stem denk ik toch voor een kortere OP.
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of famequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Samzz het volgende:
Weet je he... Ik stem denk ik toch voor een kortere OP.
Inderdaad. In dit topic komt toch alleen volk uit Twente dus die informatie over Twente hoeft er toch niet bij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of fame
Die Wall of Fame kan wat mij betreft geschrapt. Die slaat nergens op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Gewoon dat plaatje van de dinkel en de regge, de twentse vlag en de wall of fame
Wat boeit mij Afrikaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
In Afrika gaan mensen dood van de honger en hier maakt men zich druk over de lengte van een OP!!
En wij hebben wat te maken met die mensen in Afrika?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
In Afrika gaan mensen dood van de honger en hier maakt men zich druk over de lengte van een OP!!
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, pleasequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Lekker boeiend!!!!
how how ! Ik ook! niet te vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, please
Hoezo? Ik heb 3 Fosterparents kindjes, steun Unicef voor 25 euro in de maand en ik help deze zomer weer mee bij het project van mijn oom in Afrika.. Dus blaat heel alstjeblieft niet over iets waar je geen weet van hebt..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Daniël. Jij werkt zelf ook mee aan die hongerdoden, dus houd op met zeiken, please
Hoe was je verjaardag ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
Ipv dat jullie vragen hoe mijn verjaardag was zeiken jullie over de op / hongerdoden what ever
de op is al aangepast, take it or leave it
jou oom in Afrika ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb 3 Fosterparents kindjes, steun Unicef voor 25 euro in de maand en ik help deze zomer weer mee bij het project van mijn oom in Afrika.. Dus blaat heel alstjeblieft niet over iets waar je geen weet van hebt..
Heel bewonderingswaardig, wil je een schouderklopje? Maar zolang je bewust meedoet aan massaconsumptie ben je toch echt deels verantwoordelijk voor het feit dat mensen in Afrika uithongeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb 3 Fosterparents kindjes, steun Unicef voor 25 euro in de maand en ik help deze zomer weer mee bij het project van mijn oom in Afrika.. Dus blaat heel alstjeblieft niet over iets waar je geen weet van hebt..
Zucht..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel bewonderingswaardig, wil je een schouderklopje? Maar zolang je bewust meedoet aan massaconsumptie ben je toch echt deels verantwoordelijk voor het feit dat mensen in Afrika uithongeren.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef Kreator het volgende:
Kan er geen disclaimer in de OP?
"Deze OpeningsPost draagt bij aan de hongersnood van kinderen in Afrika. Oldenzaal compenseert dit middels het bezitten van 3 negertjes."
quote:
Ik snap je eerste post gewoon nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zucht..
Soms denk ik echt: snapt ze het niet, of WIL ze het niet snappen?
Jij doet het onzichtbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb veel meer mensen vermoord, maar geen buurmeisje die ik in de achtertuin heb begraven, en ik wordt niet een opgepakt !
Dat dit kan in Nederland !!!111!!!1
Oh god, winquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef Kreator het volgende:
Kan er geen disclaimer in de OP?
"Deze OpeningsPost draagt bij aan de hongersnood van kinderen in Afrika. Oldenzaal compenseert dit middels het bezitten van 3 negertjes."
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel bewonderingswaardig, wil je een schouderklopje? Maar zolang je bewust meedoet aan massaconsumptie ben je toch echt deels verantwoordelijk voor het feit dat mensen in Afrika uithongeren.
vlees!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef haakon het volgende:
onee, negers eten helemaal geen aardappels !
alleen de vliegen rond hun mond
He, spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Jongens, stoppen jullie zo wel met fokken? Jullie dragen bij aan het slechte milieu met al die energieverspilling!
Alvast bedankt!
Groetjes,
San en Daan
Ik hoop serieus dat je nu expres zo dom doet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Hoe kun je als massa niet consumeren?
inderdaad !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Kreator het volgende:
Ipv dat ze nou met 14 negers de hele dag om zo'n pot gaan staan kijken als er eentje roert, kunnen de 13 die niets doen beter gewoon iets aan de infrastructuur van het land gaan doen en om 5 uur weer terug komen om te eten. Veel logischer. Doe we hier ook.
Eens. Net als dat verhaal over die (ik dacht) Surinamers die een jaar over de bouw van een weg wilden doen. Nederlanders namen het werk over en waren met 3 weken klaar ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Kreator het volgende:
Ipv dat ze nou met 14 negers de hele dag om zo'n pot gaan staan kijken als er eentje roert, kunnen de 13 die niets doen beter gewoon iets aan de infrastructuur van het land gaan doen en om 5 uur weer terug komen om te eten. Veel logischer. Doe we hier ook.
Nee ze moeten een kale hebben, houd niet zo van dat haar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om in jouw termen te blijven: Als er gras op de mat ligt, mag er op gespeeld worden.
en geen water gevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik doe echt alles om Afrika te steunen!
Zelfs de tulpen heb ik vervangen voor Afrikaantjes..
Veel cadeau's gekregen? Hoe was het gebak?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
Ipv dat jullie vragen hoe mijn verjaardag was zeiken jullie over de op / hongerdoden what ever
de op is al aangepast, take it or leave it
hij bedoelt: als er gras op groeit, maar het is gemaaid, maar er op gespeeld wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ze moeten een kale hebben, houd niet zo van dat haar.
Boven de 11 beslissen ze zelf.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Robinhoo het volgende:
Nee ze moeten een kale hebben, houd niet zo van dat haar.
Die heb ik gisteren al gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Afrika rijk was deden die mensen ook aan massacomsumptie.
pafipo!
[ afbeelding ]
Lach maar! Maar ondertussen doe je NIKS voor een betere wereld!!quote:
Verklaar eens, massaconsumptie, moeten we dan met z'n allen minder gaan eten/verbruiken ofzo? Zoiets zal nooit gaan gebeuren. Daarnaast dient Afrika eerst zijn eigen zaakjes maar eens te regelen met betrekking tot burgeroorlogen, waarbij zwart tegen zwart vecht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je nu expres zo dom doet.
WEL ! veel eten, zodat er afrikanen doodgaan en zo voorkom ik overbevolking !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lach maar! Maar ondertussen doe je NIKS voor een betere wereld!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag ?
Wat heb je gekregen ? Veel eten zeker ?
Dus jij helpt ook mee aan de hongerdoden in Afrika ?
Kuj niet maken !!!!
Verdiep je eens in de geschiedenis van Afrikaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Verklaar eens, massaconsumptie, moeten we dan met z'n allen minder gaan eten/verbruiken ofzo? Zoiets zal nooit gaan gebeuren. Daarnaast dient Afrika eerst zijn eigen zaakjes maar eens te regelen met betrekking tot burgeroorlogen, waarbij zwart tegen zwart vecht.
Heldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef haakon het volgende:
[..]
WEL ! veel eten, zodat er afrikanen doodgaan en zo voorkom ik overbevolking !
Appelkruimel vlaai (halve)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veel cadeau's gekregen? Hoe was het gebak?
Oeh, klinkt leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Leuk leuk!
alleen is het een beetje aan me voorbij gegaan volgens mij
een jurkje+legging van vriendinpast super!
parfumbon en lingerie bon van zus en vriend
makeup koffertje met makeup
makeup pallet uit usa
geld
Ik zit tering vol
als er iemand op mn maakt drukt dannerun!!!
die patat had ik net niet moeten hebben
Allemaal luxe cadeaus die je niet eens nodig hebt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Leuk leuk!
alleen is het een beetje aan me voorbij gegaan volgens mij
een jurkje+legging van vriendinpast super!
parfumbon en lingerie bon van zus en vriend
makeup koffertje met makeup
makeup pallet uit usa
geld
Ik zit tering vol
als er iemand op mn maakt drukt dannerun!!!
die patat had ik net niet moeten hebben
Buiten de geschiedenis om kun je natuurlijk niet ontkennen dat afrikanen nou niet echt de werklust hebben die wij europeanen kennen. Ze maken geen veld vol groente, ze maken net genoeg om die dag wat te kunnen eten. Ze denken niet op de lange termijn, want dat betekent investeren qua werk en dat willen ze niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
Verdiep je eens in de geschiedenis van AfrikaDaarna gaan wij verder praten.
Al vaak genoeg gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis van AfrikaDaarna gaan wij verder praten.
heldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wat boeit mij Afrika nouMoeten ze daar maar niet geboren worden.
Monchou is het geloof ik. Anders kom ik het wel opmakenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Appelkruimel vlaai (halve)
Soort Bavroui?- Perzik (halve)
Monchu? taart
Monchu/monsjoe/monchoe
is bijna op, op 2 stukjes na
en de rest weet ik niet
zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, klinkt leuk
Lingeriebon is altijd goed
Daarnaast houden ze ervan om elkaars armen en benen af te hakken, ook van kinderen en baby's. En dan moet ik mijn consumptiegedrag gaan aanpassen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buiten de geschiedenis om kun je natuurlijk niet ontkennen dat afrikanen nou niet echt de werklust hebben die wij europeanen kennen. Ze maken geen veld vol groente, ze maken net genoeg om die dag wat te kunnen eten. Ze denken niet op de lange termijn, want dat betekent investeren qua werk en dat willen ze niet.
(generaliserend dan)
best creatief van die negers hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Daarnaast houden ze ervan om elkaars armen en benen af te hakken, ook van kinderen en baby's. En dan moet ik mijn consumptiegedrag gaan aanpassen?
Ja, maar dat komt dan weer door europeanen die die landen verdeeld hebben met grenzen, zonder na te denken over stammen en bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daarnaast houden ze ervan om elkaars armen en benen af te hakken, ook van kinderen en baby's.
Dat is inderdaad generaliserend. En dan nog, als zij graag zo willen leven moeten ze dat zelf weten. Je moet alleen niet vergeten dat wij in vroegere tijden (en nu nog) alles hebben afgepakt wat ze aan waarde hebben/hadden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Buiten de geschiedenis om kun je natuurlijk niet ontkennen dat afrikanen nou niet echt de werklust hebben die wij europeanen kennen. Ze maken geen veld vol groente, ze maken net genoeg om die dag wat te kunnen eten. Ze denken niet op de lange termijn, want dat betekent investeren qua werk en dat willen ze niet.
(generaliserend dan)
Dat is waar, maar dan is het ook niet meer dan normaal dat ik mijn spreekwoordelijke handen er op een gegeven moment vanaf trek. Geld geven heeft geen zin, dat blijkt al decennia lang. Het is corrupt, de mentaliteit is anders en hulporganisaties komen alleen in landen waar een beetje infrastructuur is. Ze komen niet in de moeilijke of gevaarlijke landen (zoals centraal afrika).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Samzz het volgende:
En dan nog, als zij graag zo willen leven moeten ze dat zelf weten.
Ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Hou nou eens op over die kutnegers uit Afrika!
Iedereen zijn weekend al volgeplant met feesten?
Ben ik met je eens. Maar we moeten alleen niet vergeten, dat 'onze' voorouders dat veroorzaakt hebben en 'wij' ons proberen uit te kopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan is het ook niet meer dan normaal dat ik mijn spreekwoordelijke handen er op een gegeven moment vanaf trek. Geld geven heeft geen zin, dat blijkt al decennia lang. Het is corrupt, de mentaliteit is anders en hulporganisaties komen alleen in landen waar een beetje infrastructuur is. Ze komen niet in de moeilijke of gevaarlijke landen (zoals centraal afrika).
Jup. Jij ook?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
ik welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
WIe begon er ook alweer over?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Planten, bloemen. Mijn weekend zit er vol mee.quote:Iedereen zijn weekend al volgeplant met feesten?
Jij begon met je drie adoptienegertsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ben ik met je eens. Maar we moeten alleen niet vergeten, dat 'onze' voorouders dat veroorzaakt hebben en 'wij' ons proberen uit te kopen.
Nog steeds handelen wij ten koste van de Derde Wereld landen. Dat is altijd zo geweest, dat zal altijd zo blijven gezien de huidige maatschappij.
graag gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Assiej het volgende:
Fijn dat ook iedereen reageert over mijn boxpring of 2pers. bedden post
Sorry dat niet iedereen meteen op alles wat je zegt reageert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Assiej het volgende:
Ik heb 34 gemeenschappelijke vrienden met jou op hyvesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jep, Verjaardag (Ja weer
), Twente Kijken, Bentelo, en dat was het volgens mij wel.
Wat is het punt dan? Bedden moet je uitproberen, het duurste matras is niet per definitie de beste, keuzes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Assiej het volgende:
En ben er maar wat trots opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb 34 gemeenschappelijke vrienden met jou op hyves
Een stapelbed al overwogen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:05 schreef Assiej het volgende:
ik ga toch wel naar Bentelo zondagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En ben er maar wat trots op.
[..]
Een stapelbed al overwogen?
Kippenvel: http://www.fctwente.nl/eredivisielive/
whehe is goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ook Haakonzullen we met zijn 3'en meeten?
morgen aids !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
01.00 uur paasvuur.quote:
Ik ben jarig dus dan horen mensen naar mij te luisteren, zelfs jij!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry dat niet iedereen meteen op alles wat je zegt reageert.. Ik zal er de volgende keer aan denken en die arme kindjes in afrika laten wachten op jouw bedverhalen.
Als je een kaartje in de voorverkoop haalt ben je goedkoper uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen afspraak meer die avond. Dus ik kom waarschijnlijk ook wel.
Ja kutzooi.quote:
Maakt niet uit of je van hout houdt of niet, je ligt toch op de matrasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben jarig dus dan horen mensen naar mij te luisteren, zelfs jij!
En denk je nu echt dat als je zo door blijft miepen op tof/fok dat kinderen in afrika er veel aan hebben ?
don't think so
Ik moet even weten wat jullie vinden als jullie die keuze hebben
en die matrassen heeft mn zus ook in dr bed
alleen zit ik te twijfelen met mn keuze wat ik moet doen....
ik heb nog nooit een boxspring gehad alleen zegt men dat het super lekker is
en zou het goed in mijn interieur passen als ik op mijzelf ga
(schijnt ook heel erg te wiebelen of wat?)
maar een 2 pers. bed zou ook kunnen alleen ben ik niet zo weg van hout...
O'rly?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef Assiej het volgende:
Ja uiteraard helpt dat. Ik keek net uit het raam en zag ze erop vooruitgaan.quote:En denk je nu echt dat als je zo door blijft miepen op tof/fok dat kinderen in afrika er veel aan hebben ?
wat moet jij dan met een 2 pers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Koop de kleinste maar As, jij zult er toch nooit in neuken
als je een keer overdwars wil liggen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
wat moet jij dan met een 2 pers.
als je neukt zit je toch in elkaar-opelkaar- dus waarom dan zo'n groot bed
True, en ik zou alsnog een andere omlijsting kunnen kiezen mocht ik deze zat zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je van hout houdt of niet, je ligt toch op de matras
Zit er nou een vlek op de voorruit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
O'rly?.
[..]
Ja uiteraard helpt dat. Ik keek net uit het raam en zag ze erop vooruitgaan.
er zit wel een deuk in m'n bumper ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zit er nou een vlek op de voorruit?
hij is Kroaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Robinhoo het volgende:
Kut olic met je tyfusgoal in de laatste minuut. Kutmof.
net zoals 70 jaar geleden?quote:
eens een mof, altijd een mofquote:
weet ik , maar ik bedoel ze allemaal en de meesten zullen vast mof zijnquote:
Nee, toen waren ze niet lieffffquote:
Jaaquote:
sjlapie sjlapie zequote:
Vastquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige ToF'er die ooit in Afrika is geweest?
En dat is nou juist het probleem!quote:
Nee, al dat gezeik erover. We bereiken er geen fuck mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem!
Die hele 'boeit me niet' mentaliteit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem!
Die hele 'boeit me niet' mentaliteit
Gewoon proberen welke beter ligt. 2-persoons is sowieso fijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
En denk je nu echt dat als je zo door blijft miepen op tof/fok dat kinderen in afrika er veel aan hebben ?
don't think so
knip
geen aanrader?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij Take Me Out een Twentse gozer, geniaal hoe anderen over Twente en het accent denken
Haha, er drukten er 10 van de 30 weg na het horen van zijn accentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen aanrader?
dan hoef ik d'r ook niet te gaan staan dus
wat zondequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, er drukten er 10 van de 30 weg na het horen van zijn accent
Ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat zonde
het is zo'n mooi accent
quote:
neuh, maar zo'n beetje 't eerste wat ik tegenkwamquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Vind die tieten niet echt mooi
Ik ga slapen
Nopequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Machiel![]()
wil je al weer naar huis?
Ahh Okéquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Nopegister zat gewoon alles ff tegen
welke provider?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd30 euro in de maand 200 belmin. / 400 smsjes en gratis internet
Nice toch?
Nog beter, na vandaag duurt het nog 6 dagen tot de volgende!quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:43 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenop deze eerste woensdag van de week
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog beter, na vandaag duurt het nog 6 dagen tot de volgende!
ja, doen me weinigquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lelijke tieten trouwens in de pafipo
zegels !quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh Okévol goede moed aan de slag vandaag?
Klopt welquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah
lost van Anouk is trouwens best een goed nummer
Vodafone.quote:
Gewoon normalequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin
Machiel
@ Robin: Vodafone Blox of normaal Vodafone abo?
nog wel? je verwacht dat het straks minder zal gaan?quote:
Klopt. En je kunt gratis je smsjes verdubbelen dus dat worden er 400.quote:
Hai Kreaquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:31 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Er komt weer een nieuwe Iphone. Misschien dat ik die wel koop.
ik heb hem gevonden; 2 jarig abo á ¤ 30 per maand en dan de HD2 gratisquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt. En je kunt gratis je smsjes verdubbelen dus dat worden er 400.
Je weet wat ik gisteren postte he? Lawaai buiten, geen ramen kunnen openzetten daardoor en de zon weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog wel? je verwacht dat het straks minder zal gaan?hier alles wel prima, goed geslapen en nu mooi de woensdag volmaken
wat een genieten dus voor jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je weet wat ik gisteren postte he? Lawaai buiten, geen ramen kunnen openzetten daardoor en de zon weg.
En wat denk je? Het is rustig buiten, mn ramen zijn open en het zonnetje schijnt.![]()
Dus voor nu is alles perfect, maarrr ik weet niet wat de rest van de dag brengt.
neuquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MachielWil je nog niet naar huis?
Ajohquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een genieten dus voor joumaar het zou inderdaad vanmiddag bewolkt worden en gaan regenen
Ja dan stuur je en smsje naar vodafone "dubbel aan" en heb je 400 smsjes ipv 200quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem gevonden; 2 jarig abo á ¤ 30 per maand en dan de HD2 gratisal heb ik geen idee wat die opt-in, voor het verdubbelen, nou precies is
[ afbeelding ]
hoorde ik vanmorgen op de radioquote:
owja, dat heb ik nu met Hi ook gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dan stuur je en smsje naar vodafone "dubbel aan" en heb je 400 smsjes ipv 200
Omdat ik er niet ben zekerquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef Redbaron het volgende:
gooooeeiemoggel!
zonnetje komt door in deventer
Ik ook niet.quote:
Hoi Basquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef Redbaron het volgende:
gooooeeiemoggel!
zonnetje komt door in deventer
Sanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenVoor nu schijnt de zon nog... Maar dat duurt natuurlijk niet lang meer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is eng. Wie wil mij beschermen?
Geen idee, gewoon iets aparts / moois wat de natuur voort brengtquote:
Speel je datquote:
Word je ook moedeloos van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:22 schreef James-Hetfield het volgende:
zucht, voor de verandering hier weer eens een interne verhuizing.
Voor de derde keer in een jaar tijd
Jaren geleden zag ik een vuurbal een paar huizen verderop inslaan. (een vuurbal ja en geen gewone bliksem) Sinds die tijd ben ik bang voor onweer. Daarvoor woonde ik vlak bij de kerk en als het dan onweerde stond ik altijd voor het raam te kijken.quote:
gewoon actiefilm gaan kijken met geluid hard aan, deed m'n zus altijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaren geleden zag ik een vuurbal een paar huizen verderop inslaan. (een vuurbal ja en geen gewone bliksem) Sinds die tijd ben ik bang voor onweer. Daarvoor woonde ik vlak bij de kerk en als het dan onweerde stond ik altijd voor het raam te kijken.Zo mooi he, en tegelijkertijd spookachtig. Tot ik die vuurbal zag.
Nu word ik panisch als het onweert.
Als het heel hard onweert trek ik alle stekkers eruit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon actiefilm gaan kijken met geluid hard aan, deed m'n zus altijd
Of discovery science , 50% dat het over een natuurramp gaatquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef haakon het volgende:
Gewoon actiefilm gaan kijken met geluid hard aan, deed m'n zus altijd
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het heel hard onweert trek ik alle stekkers eruit.En sta ik midden in de kamer startklaar om weg te rennen mocht het nodig zijn.
dat doen mijn ouders ook hoor, als het maar een beetje rommelt racen ze het huis door om alle stekkers eruit te trekkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het heel hard onweert trek ik alle stekkers eruit.En sta ik midden in de kamer startklaar om weg te rennen mocht het nodig zijn.
Dat moest ik ook altijd hier tot een jaar of twee terugquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doen mijn ouders ook hoor, als het maar een beetje rommelt racen ze het huis door om alle stekkers eruit te trekken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat doen mijn ouders ook hoor, als het maar een beetje rommelt racen ze het huis door om alle stekkers eruit te trekken
Oooh dus zo gek ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vooral ook omdat niemand het wil, maar de leiding het erdoor drukt.quote:
To protect and to servequote:
Nee tegenwoordig ook niet meer heb mn pa kunnen overtuigen dat de kans zo klein is , vooral in de 'bouw' waar wij wonen, genoeg dingen die hoger zijn etc.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef haakon het volgende:
[..]
ik maak me daar nooit druk om
ik trek alleen stekkers eruit als ik op vakantie ga
ik zit dus ook gelijk zonder internet, omdat echt alle stekkers er ongeveer uitgaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat moest ik ook altijd hier tot een jaar of twee terug, web-server direct down als het maar iets begon te onweren :p.
eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef haakon het volgende:
[..]
ik maak me daar nooit druk om
ik trek alleen stekkers eruit als ik op vakantie ga
nee, je bent niet de enige in NL die dat doetquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oooh dus zo gek ben ik ook weer niet.
quote:
Eeuj, me niet uitlachen nu hequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit dus ook gelijk zonder internet, omdat echt alle stekkers er ongeveer uitgaan
[..]
eens
[..]
nee, je bent niet de enige in NL die dat doet
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou niet durven, zag al dat je ninja-edit had gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Eeuj, me niet uitlachen nu he
Jawelquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Eeuj, me niet uitlachen nu he
quote:
Mijn pa is zelf elektricien, dus die weet wel wat kan en wat niet kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig ook niet meer heb mn pa kunnen overtuigen dat de kans zo klein is , vooral in de 'bouw' waar wij wonen, genoeg dingen die hoger zijn etc.
Sanderquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Morguh.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
(hij mocht er trouwens ook wel wezen)
Nou, in dit pand zou ik het niet weten. Ik vertrouw niks hier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn pa is zelf elektricien, dus die weet wel wat kan en wat niet kan
Tegenwoordig hebben veel mensen toch ook dubbele beveiliging op de aardlek ofzo ?
Bolbliksem, dat wil ik ook een keer meemakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaren geleden zag ik een vuurbal een paar huizen verderop inslaan. (een vuurbal ja en geen gewone bliksem) Sinds die tijd ben ik bang voor onweer. Daarvoor woonde ik vlak bij de kerk en als het dan onweerde stond ik altijd voor het raam te kijken.Zo mooi he, en tegelijkertijd spookachtig. Tot ik die vuurbal zag.
Nu word ik panisch als het onweert.
bij bolbliksem moet ik altijd aan Kuifje denkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bolbliksem, dat wil ik ook een keer meemaken
ik aan:quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij bolbliksem moet ik altijd aan Kuifje denken
Het zijn meestal verlengsnoeren met piekspanningbeveiliging. En het is meestal indirecte blikseminslag wat je apparaatuur sloopt. Daarvoor hoef je niet hoog te zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
Mijn pa is zelf elektricien, dus die weet wel wat kan en wat niet kan
Tegenwoordig hebben veel mensen toch ook dubbele beveiliging op de aardlek ofzo ?
waarom hebben we het over onweer ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn meestal verlengsnoeren met piekspanningbeveiliging. En het is meestal indirecte blikseminslag wat je apparaatuur sloopt. Daarvoor hoef je niet hoog te zitten
Selma heeft dikke pech!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:13 schreef haakon het volgende:
waarom hebben we het over onweer ?
Selma zit nu helemaal te hyperventileren thuis, terwijl het nog helemaal niet zeker is of het wel gaat onweren
De wereld vergaatquote:Waarschuwing Nederland
Buien met onweer en (zware) windstoten
Aan het einde van de ochtend en vanmiddag komen (onweers)buien voor. Deze buien kunnen in de kustprovincies gepaard gaan met zware windstoten rond 75 km/u.
woensdag 31 maart 2010 08:20 uur
Je vergeet het allerbelangrijkste te markeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
Tickets zijn te koop via www.feestpaleis.nl of verkrijgbaar bij alle Primera winkels. Minimale leeftijd is 18 jaar. Geldige legitimatie verplicht.
lekker, tegelijk met onze meetquote:
Davidquote:
ja, zie m'n vorige reactiequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter, de ontknoping van het krat bier komt dichtbij
joahquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, we zien wel welke dag wie kampioen wordt
fijne chicks daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekker, tegelijk met onze meeten FCT moet ook thuis voetballen
gelukkig begint dit om 22.00 pas en gaan wij rond 20.00 eten
Ga dan met de trein!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dus dat wordt lekker druk bij/rond Go Planet qua parkeren etc.nou ja, dan maar op tijd van huis...
Ik ! dus moet de laatste trein terug ook halenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nog meer met de trein?
Ik niet, ik ga met de dikke 600!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nog meer met de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |