Dat zit toch standaard in elke pc? Of ga ik nu grandioos de fout in?quote:
Er zijn er bij waar ze niet in zitten maar dan heb je wel een HELE rare te pakkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Dat zit toch standaard in elke pc? Of ga ik nu grandioos de fout in?
Ik heb een Dell Dimension 5000, daar zit het toch wel in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn er bij waar ze niet in zitten maar dan heb je wel een HELE rare te pakken
Beroep: troll? Ohjee
Dat maakt geen bal uit. ConvertX is perfect. Er is iets anders dat je fout doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik heb een Dell Dimension 5000, daar zit het toch wel in.Godverdomme, heb ik weer. Of is Nero beter?
Ik kan maar niet uitvinden wátquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit. ConvertX is perfect. Er is iets anders dat je fout doet.
OMFGquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef Peachcore het volgende:
En als ik ConvertX weer opstart, staat er: "BURN: No writer found. Only ISO image destination is available."
Maar HOE KAN IK NOU GEEN BRANDER HEBBEN? Ik moet wel een brander hebben. Ik heb dit al geprobeerd: http://www.fixya.com/support/t472838-dvd_burner_disappear Maar het werkt nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMFG
En toen ging er geen lampje branden?
Dat ding heeft nu meerdere malen je afleveringen in 1 bestand gegooid op je harde schijf...OMDAT JE GEEN BRANDER HEBT
kijk eens op je dvd-speler in je computer? Daarop staat allerlei info. Wat staat er allemaal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Maar HOE KAN IK NOU GEEN BRANDER HEBBEN? Ik moet wel een brander hebben. Ik heb dit al geprobeerd: http://www.fixya.com/support/t472838-dvd_burner_disappear Maar het werkt niet
Hoe zie ik dat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kijk eens op je dvd-speler in je computer? Daarop staat allerlei info. Wat staat er allemaal?
Ik bedoelde FYSIEK maarja, dit is ook goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:46 schreef Peachcore het volgende:
Dit?
[ afbeelding ]
Godsamme, ik heb me nog nooit zo blond gevoeld.
Vage shit, ouwequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde FYSIEK maarja, dit is ook goed
Je hebt een DVD-ROM(ReadOnlyMemory). Oftewel, je hebt GEEN brander. Dat is best kut
Wie heeft er tegenwoordig nou geen brander?
5 jaar oud? Nee, dat is het niet zo gekquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:52 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Vage shit, ouweIk dacht dat een Dell uit 2005 wel een brander zou hebben...
Was?quote:
Je hebt 2 cd-rom SPELERS en 0 branders. Ik weet niet wie jullie dat computertje heeft aangesmeerd maar je bent mooi genaaid.quote:
Nee, was niet zo van het branden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt 2 cd-rom SPELERS en 0 branders. Ik weet niet wie jullie dat computertje heeft aangesmeerd maar je bent mooi genaaid.
Wel gek dat je in 5 jaar tijd nog NOOIT iets hebt geprobeerd te branden.
Natuurlijk. Kwestie van 2 kabels eruit en erin prikken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Nee, was niet zo van het branden.
Maar ik kan dus wel een van die spelers verwijderen en er een brander in pleuren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |