Het prog schrijft eerst z'n gegevens weg op de HD, daarna kan het gebrand worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:24 schreef Peachcore het volgende:
Ik heb idd 4.7GB ingesteld en het zijn .avi files. En hoe bedoel je genoeg vrije ruimte op mijn harddisk?
HD is dus de DVD (wat overigens leeg is)?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het prog schrijft eerst z'n gegevens weg op de HD, daarna kan het gebrand worden.
Om de bestanden op de HD te kunnen zetten, moet daar wel plaats zijn...
Nee...je harde schijf. Je C: of je D:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef Peachcore het volgende:
[..]
HD is dus de DVD (wat overigens leeg is)?
Daar is genoeg ruimte... ik snap er geen reet vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...je harde schijf. Je C: of je D:
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Daar is genoeg ruimte... ik snap er geen reet van
2,1 GBquote:
[ ] geschiktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Peachcore het volgende:
[..]
2,1 GBIk heb net mijn Sims 2 zooi opgeruimd en heb nu 12 GB vrij en het branden lukt
Je deed vast weer iets verkeerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:39 schreef Peachcore het volgende:
Na 3 uur was ie eindelijk klaar, maar als ik naar mijn D: of F: wilde, stond er dat ik een schijf of ander geschikt medium in moet plaatsen
GodverteringKANKERDINGAAAAAAAHHH.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je deed vast weer iets verkeerd.
Is het nou wel of niet gelukt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef Peachcore het volgende:
[..]
GodverteringKANKERDINGAAAAAAAHHH.![]()
.avi files erop, ruimte maken, converteren, branden, KLAAR. Wtf.
Het programma zegt van wel, maar ik kan niks openen aangezien de pc zegt dat ik geen dvd erin heb gegooid. En ja, dat heb ik wel gedaan.quote:
Heb je wel een DVD-brander?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Het programma zegt van wel, maar ik kan niks openen aangezien de pc zegt dat ik geen dvd erin heb gegooid. En ja, dat heb ik wel gedaan.
Is goed mogelijk maar dan moet er met de instellingen zijn gekut want standaard maar 'ie er een 5 van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gokje: Het programma heeft er een DVD9 van gemaakt en jij hebt enkel maar DVD5-jes. Dat is geen geschikt medium...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |