Serieus,... als Flash er in zou zitten zou het een geweldige browser zijn voor op de bank of voor de TV. Elke site gebruikt tegenwoordig flash. De browser functie is bijna volledig weg. En inderdaad,... USB toegang zou het allemaal zo makkelijk maken. Nu moet een mobiel apparaat aan je vast PC of laptop gehangen worden voor overdrachtquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt. Zelf mis ik ook in USB ingang.
Maar de eerste modellen van Apple producten missen vaak essentiėle componenten. Was ook zo bij de iPhone en iPod. Zelf stap ik altijd pas in bij de tweede of derde iteratie van een product.En tegen die tijd zijn mijn MacBook Pro en iPhone aan vervanging toe.
Sta toch inderdaad op het punt om een e-reader aan te gaan schaffen, lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Doe mij toch maar die e-ink schermen, leest veel lekkerder
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Begrijp het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Je hebt een docking station, maar ik wil graag een reislaptop. En dan moet ik er wel rechtstreeks foto's op kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... als Flash er in zou zitten zou het een geweldige browser zijn voor op de bank of voor de TV. Elke site gebruikt tegenwoordig flash. De browser functie is bijna volledig weg. En inderdaad,... USB toegang zou het allemaal zo makkelijk maken. Nu moet een mobiel apparaat aan je vast PC of laptop gehangen worden voor overdracht
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik moet nog echt beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik weet het,... maar je moet er wel tijd voor maken. Het is zo fucking epischquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Zelfopgelegde drukquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog, ik heb ze meteen gedownload, 574 boeken
Ben zelf geen lezer, maar het lijkt me vermoeiend lezen op zo'n scherm. Tevens gaat de charme van een boek wel weg op deze manier. Aan de andere kant lijkt het me ideaal voor vakanties. Die nieuwe stripviewers zijn ook erg cool. In kleur en met inzoomen en dergelijke. Marvel is hier goed mee bezig.quote:
Nee juist geen vermoeide ogen, het is geen computerscherm waar je op leest namelijk. In tegenstelling tot je pc komt het licht niet vanaf de achterkant maar word het leesbaar door licht er op te schijnen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zelf geen lezer, maar het lijkt me vermoeiend lezen op zo'n scherm. Tevens gaat de charme van een boek wel weg op deze manier. Aan de andere kant lijkt het me ideaal voor vakanties. Die nieuwe stripviewers zijn ook erg cool. In kleur en met inzoomen en dergelijke. Marvel is hier goed mee bezig.
Het klinkt goed Gijs!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee juist geen vermoeide ogen, het is geen computerscherm waar je op leest namelijk. In tegenstelling tot je pc komt het licht niet vanaf de achterkant maar word het leesbaar door licht er op te schijnen.
Het resultaat is dat het net lijkt op echt papier.
Ja aan de ene kant ben je de charme en de heerlijke geur van een boek kwijt, aan de andere kant, dit weegt geen drol, geen vermoeide armen in bed omdat je wil doorlezen, geen ruimte in de boekenkast en je kan er ook gewoon buiten mee lezen. Dus als ik dan naar speeltuin ga, kinderen mooi in het klimrek, papa gaat ff lezen.
Ook met vakanties, geen zware tas met boeken, gewoon 1 zo'n ding met 1000 boeken er op.
Euh jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:16 schreef Magneet het volgende:
boeken wil ik echt als boek lezen, heb wel eens zo'n e-reader geprobeerd maar het lijkt me niks. Ik moet gewoon ezelsoren eraan hebben zitten en als ik in bad tijdens het lezen in bijna slaap val is het niet zo erg als bije en boek een paar pagina's wat waterschade hebben. Zo'n reader legt meteen het loodje.
Zohoho zin in !quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Life in the West deel IISeeeerieus!
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-life-red-dead/63988
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het met Batman?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kleine stukjes gekeken.. verder niet.. naakt instappen.
Ja prima, deze week weinig tijd voor gemaakt, zit bij een puzzeltje waarbij de bewakers hangen boven een plas water wat onder de stroom staat. Net een toffe gadget gekregen om die sloten te hacken, zal vanavond wel weer verder gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |