Misschien een goede kans om eens spierballen te laten tonen! (serieuze reactie)quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Bastard het volgende:
Waarom wil Venezuela in godsnaam in oorlog met de Antillen? (En dus ons) .. van mij mogen ze het stuk land hebben hoor, zet er maar een vlag neer, alsjeblieft. We moeten toch bezuinigen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet Blijdorp bellen en vragen naar meneer Leeuw ROFLCOPTER
quote:
Dat is niets nieuws toch?quote:
Ik wilde een geintje maken... maar Lijgers bestaan welquote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws toch?Er zijn wel meer van zulke kruisingen, denk maar aan een muilezel
Paard en ezelquote:Op donderdag 1 april 2010 13:30 schreef Bastard het volgende:
Wat is de kruising van een muilezel dan?
Een Ezel en een Muilpaard ofzo?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wilde een geintje maken... maar Lijgers bestaan wel![]()
Moet naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 April
The truth was in here.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan me jaren geleden nog een fok 1 april grap herinneren. Onzin gesloten ofzo, niemand lachte, nobody cared, veel gebanned... en gewoon stug volhouden
Gijsjes topics in GAM, EIL, GC, overal. Ik heb best gelachen toen.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan me jaren geleden nog een fok 1 april grap herinneren. Onzin gesloten ofzo, niemand lachte, nobody cared, veel gebanned... en gewoon stug volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |