quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Quote uit Wii-topic:quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe vind je het Metroid M Gameplay filmpje?
Is niets voor mij denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid:
Ziet er gehaast uit. Niet qua development, maar qua gameplay. Ik word er een beetje zenuwachtig van
Het is ook zo'n chaotisch filmpjequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had zoiets van "needs HD".
Maar inderdaad...ik mis de polish van een Ninja Gaiden of een Metroid Prime.
Vond het wel wat hebben. Mis absoluut HD,... Nintendo kan zeggen wat ze willen hoor maar stel je Metroid Prime op de PS3 eens voor. Zou instant gehyped zijn. Nu echter,... cool concept, altijd weer wat nieuws, maar uiteindelijk niks voor mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe vind je het Metroid M Gameplay filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topgame.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh ja!quote:
Dan vraag ik mij sterk af waar ik voor verzekerd ben inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF...
http://binnenland.nieuws.(...)_eigen_risico_omhoog
Kleiner zorgpakket is voor een hoop mensen prima denk ik, ik hoef bijvoorbeeld geen verzekering voor zwangerschap op dit moment. Maar 775 euro eigen risico is wel erg veel, ik heb nooit ziektekosten... Laatste keer was 5 jaar terug, oordruppels van 20 euro ofzo. En dat ging van mijn no claim af toen...
Als ik nu een gewone zorgverzekering heb, en ik krijg een doktersbezoek voor 700 euro moet ik dat zelf betalen. Ondanks dat ik voor 100 euro per maand verzekerd benDit wordt voor mij serieus een punt waar ik naar ga kijken bij de komende verkiezingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |