Okee, dat is waarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
tegen kwart voor 10, echt snel ging het niet maar ook niet langzaam
Toen het nog ONZ SC was, was het ook echt heel druk hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Okee, dat is waar
Maar toch ik heb drukkere SC's gezien (die wel veel minder gezellig waren)
Ach in de tijd dat deze onz sc hete waren we gemiddeld met z'n 10en en 6 topics op een avond waren geen uitzonderingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Okee, dat is waar
Maar toch ik heb drukkere SC's gezien (die wel veel minder gezellig waren)
Hoeveel mensen waren er dan ongeveer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen het nog ONZ SC was, was het ook echt heel druk hoor.Maar wel gezellig
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach in de tijd dat deze onz sc hete waren we gemiddeld met z'n 10en en 6 topics op een avond waren geen uitzondering
10 tot 15 mensen. En dan waren we er niet eens allemaal te gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen waren er dan ongeveer?
Ik zeg ook gemiddeld dus soms met meer een soms ook met minder en de meeste stonden dus ook wel in de dag cijfers met meer dan 200 postsquote:
Okeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 tot 15 mensen. En dan waren we er niet eens allemaal te gelijk.
Pirania's ouders houden niet van hemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pirania zijn record is 1950 posts op een dag.
Beertjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Ben er ook weer.
Dus Luna is ook X-as. Vind Luna mooierderder dan X-as. Maar dat komt misschien omdat X-as mij aan wiskunde doet denken en ik ben te dom voor wiskunde
Nouja, die 70 posts die ik met X-as gemaakt hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Ben er ook weer.
Dus Luna is ook X-as. Vind Luna mooierderder dan X-as. Maar dat komt misschien omdat X-as mij aan wiskunde doet denken en ik ben te dom voor wiskunde
Maatschappelijke stage, ik moet vanavond vergaderen in een jongerencentrum over een feest dat ik en nog een paar mensen organiserenquote:
Toch maar veel plezier danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage, ik moet vanavond vergaderen in een jongerencentrum over een feest dat ik en nog een paar mensen organiseren
en ik maar denken dat ik geen sociaal leven heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pirania zijn record is 1950 posts op een dag.
Trevquote:
Deels klopt het toch ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik geen sociaal leven heb.
Dankjequote:
nouhou stil nou dat hoeft niet iedereen te wetenquote:
Is toch ook wel logische als op fok zitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nouhou stil nou dat hoeft niet iedereen te weten
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is toch ook wel logische als op fok zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |