Kom Scrut, we moeten spelen vanavondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig laat de ervaren gastvrouw Liesbeth zich nu ook zien. Zij en Jolanda hadden gelukkig uiteindelijk toch nog tijd om zich aan de band voor te stellen en ze zo een hartelijke ontvangst te geven.
Nou dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef Toverheks het volgende:
hoorde ik nu ook dat er niemand voor het geluid is, Alsido komt niet??/
En we landen op Eindhoven Airportquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom Scrut, we moeten spelen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Vroeger wel ja. Tegenwoordig is er 9 van de 10 keer juist een veel vagere scheiding tussen vormgeving en DTP. Alleen old-school vormgevers weten niet hoe ze moeten DTP-en, en de meeste DTP'ers worden opgeleid om creatief te zijn en voeren dus in de praktijk veel (kostenbesparend) vormgeefwerk uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de praktijk voer je als DTP-er negen van de tien keer de creatieve ideeën uit van je art-director. Of maak je elke week dat ene krantje op en dat andere foldertje volgens het beproefde stramien.
Twiki wordt zenuwachtig. Hij hoopt wel dat Alsido voor 9 uur terug is zegt hij tegen de band. Nou, die jongens zullen er nu wel vertrouwen in hebben. Nu gaat Johan maar de regie doenquote:
Jullie zouden er voor de gein echt 'ns een keer moeten gaan spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom Scrut, we moeten spelen vanavond![]()
[ afbeelding ]
Mijn god wat een zooitje, de man van het geluid is er gewoon niet tijdens de optredens, nota bene zonder zijn baas daar van te voren van op de hoogte te stellen. Ik vraag me af wat John in zo'n geval zou doen ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twiki wordt zenuwachtig. Hij hoopt wel dat Alsido voor 9 uur terug is zegt hij tegen de band. Nou, die jongens zullen er nu wel vertrouwen in hebben. Nu gaat Johan maar de regie doen
Oh, is goed, maar dan ga jij mee als zangeresquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jullie zouden er voor de gein echt 'ns een keer moeten gaan spelen.
For being Peter. Maar nu echt weg, ik wil hier graag het vervolg op zien. De jongens beginnen alvast zinloos te soundchecken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:33 schreef Jian het volgende:
En Peter heeft weer een ban, god mag weten waarom dit keer ?
Hou op!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
Zou Peter degene zijn die Johan dit weekend hardhandig uit zijn jasje heeft gekregen?
Hij lijkt op alle mogelijke manieren geband te zijn uit SV.
En toch denk ik dat ik hier iets op het spoor ben. Tot de kern kom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |