Okee, bedankt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is Huis Binnenveld aan de Huismanstraat in Huissen
ja oke, dat weet jaq denk ik ook wel, maar toch, als je ergens van beschuldigd wordt, en linke loetje heeft de mod op zijn hand en mag maar doorgaan, dan mag een ander het ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
Toverheks, die mensen moeten eens niet zo doordrammen. Het gaat alleen nog maar over rotzooi onderling, en maar vragen naar de bekende weg want natuurlijk is er geen printscreen en dat weet Jacq ook. Lekker blijven steken in het gerommel onderling, da's nou precies wat Johan ook doet.
Dat begrijp ik wel, maar Jacq gaat er nu al voor de tweede dag op door. En dan komt er iemand met een concrete vraag over Huissen, dan gaan ze gewoon door. Echt niet te lezen, die chat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke, dat weet jaq denk ik ook wel, maar toch, als je ergens van beschuldigd wordt, en linke loetje heeft de mod op zijn hand en mag maar doorgaan, dan mag een ander het ook.
maar moet hier wel eerlijk bekennen, vind het ook wel weer lekker zonder stream en chat, want elke keer las en poste ik en keek wat er gebeurde maar heb nu lekker de soulzender op en romel wat in huis.
ja moet ze maar mee uitscheien, straks heeft zei ook een ban.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar Jacq gaat er nu al voor de tweede dag op door. En dan komt er iemand met een concrete vraag over Huissen, dan gaan ze gewoon door. Echt niet te lezen, die chat.
Hyves is Hyvesquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Voor die mensen daar is de chat de huidige inhoudsgever aan hun bestaan. Waarover er geluld wordt, boeit niet, als er maar geluld kan worden met andere chatters. En vooral inhoudsloos en kritiekloos; dan heb je immers de grootste kans om te mogen blijven chatten.
Er wordt voornamelijk nog gedramd en gejankt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Voor die mensen daar is de chat de huidige inhoudsgever aan hun bestaan. Waarover er geluld wordt, boeit niet, als er maar geluld kan worden met andere chatters. En vooral inhoudsloos en kritiekloos; dan heb je immers de grootste kans om te mogen blijven chatten.
Over en tegen elkaar, neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Disana het volgende:
Er wordt voornamelijk nog gedramd en gejankt.
Ze zoekt je. Op de chat van Peterquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja moet ze maar mee uitscheien, straks heeft zei ook een ban.
ben drukquote:
humorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Peter in een filmpje op de stream van Vlemmix hahahaha
Niet zo moeilijk hoor heksje, op Ustream kun je uitzenden met je webcam, daar zit standaard een chat bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben druksta te verfen en te schuren, ook ik woon in een RLS hoor, cam erop, chat aanmaken en jullie mogen me volgen
In deze clip had hij z'n haar voor het eerst zo. Hij moest er uitzien als een miljonair en een miljonair heeft zulk haar. Duidelijk, toch?quote:
Ghehehequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
lul, ik meteen helemaal m'n proxy's weer aanzwengelen om te kijken .........
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor heksje, op Ustream kun je uitzenden met je webcam, daar zit standaard een chat bij![]()
Ik zeg doen!![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
lul, ik meteen helemaal m'n proxy's weer aanzwengelen om te kijken .........
heb hem binnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je krijgt of hebt een pm van iemand van de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |