quote:Uw Webmail quotum is overschreden Set Quota / termijn die Is 3,2 GB. U bent momenteel Running On 5 GB Due To Verborgen Bestanden en mappen On Your Mailbox. Ter vergroting van uw Webmail Quota, moet u Bevestig Uw account Onder:
Naam
E Gebruikersnaam;
E-mail Wachtwoord;
Bevestig wachtwoord;
Uw telefoonnummer;
Niet voor valideren uw Webmail quotum kan resulteren in verlies Van belangrijke informatie in uw mailbox of Oorzaak Limited De toegang ertoe.
Microsoft Outlook Team.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:39 schreef plumbum het volgende:
Ik zou maar snel reageren, straks ben je alles kwijt.
Vandaag had een collega er een behoorlijke klus aan om alle mensen te beantwoorden die dachten dat het of echt was of spam wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Nope werkmail
gooi ze eens in www.translationparty.com ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat het postkantoor er achter zit want als je de onderste zin vertaald naar chinees in google translate en dan weer terug vertaalt krijg je
Het postkantoor controleert niet of je quotum kan leiden tot verlies van belangrijke informatie in uw mailbox of leiden tot beperkte toegang het.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:40 schreef Metalfrost het volgende:
Je gebruikt momenteel 119 MB (1%) van je 7438 MB.
Je gebruikt momenteel 40 MB (0%) van je 7438 MB.
Je gebruikt momenteel 0 MB (0%) van je 7438 MB.quote:
Tering jij hebt een zoot mail. Ik ben na 2 jaar niet verder dan 400Mb gekomenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..].
You are currently using 2226 MB (29%) of your 7438 MB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |