Als ik eenmaal een echte hanenkam heb, hou ik hem ook zelf bij... alleen als ie te lang wordt, moet ik even een prof huren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de gedachte van David. Daarom kocht ie een flowbee. Normaliter tondeuse ik hem. Anthony doet dat niet.
Ik heb überhip haar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
12 euro per tube? you queenwat voor kapsel heb je?
Val?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG je bent net Val.
![]()
nee, niet wanhopig. maar het is al weer weken geleden.
12 euroquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Ben ik heel saai als ik gewoon naar een kapper ga?
Maar wel gay genoeg om een gel/wax van 12 euro per tube in mijn haar te smeren.
OMG een hanekam?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik eenmaal een echte hanenkam heb, hou ik hem ook zelf bij... alleen als ie te lang wordt, moet ik even een prof huren.
Ik heb net twee potjes wax voor 6 euro gekocht en dat vond ik al duurquote:
quote:
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb net twee potjes wax voor 6 euro gekocht en dat vond ik al duur
ja dat vind ik ook. heb gewoon strong gel van het Kruidvat.quote:
Wat is het voor iets bijzonders danquote:
Die lijkt op een transjochie dat ik kenquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook. heb gewoon strong gel van het Kruidvat.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?
Ik heb 1x 15 euro besteed bij de kapper voor een heul fijn product. Het was alleen zo vies vet dat ik m'n haar met afwasmiddel moest wassen
In totaal zes euroquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha 2 potjes van 3 euro of 2 potjes van 6?
Ik heb 1x 15 euro besteed bij de kapper voor een heul fijn product. Het was alleen zo vies vet dat ik m'n haar met afwasmiddel moest wassen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is het voor iets bijzonders dan
Bij ons heet het Walgreensquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hebben ze een Kruidvat in de VS? Soow das top!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hebben ze een Kruidvat in de VS? Soow das top!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die lijkt op een transjochie dat ik ken
wat voor spul is dat? mousse, gel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goldwell Superego.
Foei, niet alle transmannen waren vroeger lesbischquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je kent Justin Bieber toch wel..
maar hij lijkt inderdaad op een dyke.
"Molding gum". Het is meer een soort wax, maar niet te vergelijken met andere waxxen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor spul is dat? mousse, gel?
Als ik zeker zou weten dat het echt goed spul was, zou ik het er misschien ook wel voor over hebben. Maar er staan al tig tubes gel in de kast die het toch niet zijn, da's zonde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
"Molding gum". Het is meer een soort wax, maar niet te vergelijken met andere waxxen.
i knowquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foei, niet alle transmannen waren vroeger lesbisch
ja voor een mohawk moet je er veel insmeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik zeker zou weten dat het echt goed spul was, zou ik het er misschien ook wel voor over hebben. Maar er staan al tig tubes gel in de kast die het toch niet zijn, da's zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |