quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is toch onweerstaanbaar. Ik hoor gullie kille harten zelfs hier nog smelten ende dooien.
En grabbelen ze ook naar je kind en bied je dat dan ook aan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik met Jimbo op straat loop schreeuwen mensen zelfs vanaf hun fiets en vanuit de auto: "WAT EEN SCHATTIG HONDJE!" Dan roep ik altijd heel hard terug: "HEBBEN?"
Oh, het is een kwestie van jargon echoën.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef Ringo het volgende:
Ik geloof niet dat ik in de wieg ben gelegd om zulk gestandaardiseerd systeemdenkwerk te doorgronden.
Ik heb Ivan meestal in de draagdoek. Die zit dan zo lekker tegen me aan dat ze wel van hem afblijven. En als ze toch aan hem willen komen draai ik subtiel weg. Werkt als een tierelier!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
En grabbelen ze ook naar je kind en bied je dat dan ook aan?
Ja, ik haat dat. Die woordbrij probeer ik ook in mijn commerciële prutstukjes te vermijden. En het lukt me vaak heel aardig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het is een kwestie van jargon echoën.
Juist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, het is een kwestie van jargon echoën.
Ik overweeg mijn studenten ook scholieren te gaan noemen.quote:
Zie je wat ik met m'n rechterhand doe? Dat trekje heb ik nog steeds. Voor de rest is het wel aardig goedgekomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef beeer het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Zelfs Dutroux zou gillend wegrennen
Discriminatie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn studenten ook scholieren te gaan noemen.
Er is nog hoop in de wereld.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
twee broodjes paling
Nou ja, zo'n cursus is altijd wel leuk. Zeker als er een lunch aan vastzit. Maar dat jargon echoën, maakt dat iemand gelukkig? Ik kan dat hoogstens zien als verdedigingsmechanisme.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef Z het volgende:
En je steekt er altijd wat van op.
Het is goed gekomen, maar toch moeten er immens diepgewortelde trauma's van achtergebleven zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zie je wat ik met m'n rechterhand doe? Dat trekje heb ik nog steeds. Voor de rest is het wel aardig goedgekomen.
Nee hoor, ik was een tevreden kind, domweg gelukkig met m'n appelsientje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:06 schreef beeer het volgende:
[..]
Het is goed gekomen, maar toch moeten er immens diepgewortelde trauma's van achtergebleven zijn
quote:
Voor de rest doen we al een tijdje niets op kantoor. Het management is aan het herbezinnen op de strategie en dus het projectprogramma.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:26 schreef sigme het volgende:
Werkdag:paaseieren (verjaardagstaart collega 1 overgeslagen) (verjaardagstaart collega 2 overgeslagen) lunch met collega die de ontslagpremie rond had: broodje paling, stukje kibbeling afscheid van directe collega: traktatie
*burp*
Even hangen om de losse tegel te laten vallen; springen - ik geloof doorlopen voor de eerste tegenstander. Verder weet ik het niet meer precies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij had Prince2 niet zo gehoeven; 1 voldeed.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |