Haaai.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef picodealion het volgende:
Zijn jullie gezellig?
Van wie ben je een recente incarnatie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef picodealion het volgende:
Overigens verre van newbie, maar dat terzijde
Het is iig een Croupouque-achtig type, afgaande op het gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van wie ben je een recente incarnatie?
Laten we het ergens anders over hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is iig een Croupouque-achtig type, afgaande op het gevoel voor humor.
Hm.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef picodealion het volgende:
Dat doet er volledig en geheel niet toe, en dat is nou juist het mooie van het internet
Bij de borrel hebben ze vast geen paasbrood.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef Marble het volgende:
Ik heb a.s. donderdag een paasontbijt, een paaslunch en als klap op de vuurpijl aan het eind van de dag ook nog een paasborrel van mijn werk. Eigenlijk wil ik ze alledrie skippen, want ik lust geen paasbrood. Vinden jullie dat done of not done? Ik ga dan wel als paashaas verkleed ter compensatie.
Dronken collegae lust ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij de borrel hebben ze vast geen paasbrood.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:52 schreef Lienekien het volgende:
HBO-scholier
Dan moet je donderdagavond gewoon naar Eik en Linde gaan. Gellius is er vast ook.quote:
Patat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef picodealion het volgende:
Student
Wel zijn haar laten groeienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb ook gelurkt op je fotoboek IR. Ben je nou nog steeds niet uit de sikjesfase?
IR nu ook al homewrecker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Z het volgende:
Ik vermoed dat het wel eens een lurkende mevrouw_z geweest kan zijn. hmmm, hmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |