Haaai.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef picodealion het volgende:
Zijn jullie gezellig?
Van wie ben je een recente incarnatie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef picodealion het volgende:
Overigens verre van newbie, maar dat terzijde
Het is iig een Croupouque-achtig type, afgaande op het gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van wie ben je een recente incarnatie?
Laten we het ergens anders over hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is iig een Croupouque-achtig type, afgaande op het gevoel voor humor.
Hm.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef picodealion het volgende:
Dat doet er volledig en geheel niet toe, en dat is nou juist het mooie van het internet
Bij de borrel hebben ze vast geen paasbrood.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef Marble het volgende:
Ik heb a.s. donderdag een paasontbijt, een paaslunch en als klap op de vuurpijl aan het eind van de dag ook nog een paasborrel van mijn werk. Eigenlijk wil ik ze alledrie skippen, want ik lust geen paasbrood. Vinden jullie dat done of not done? Ik ga dan wel als paashaas verkleed ter compensatie.
Dronken collegae lust ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij de borrel hebben ze vast geen paasbrood.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:52 schreef Lienekien het volgende:
HBO-scholier
Dan moet je donderdagavond gewoon naar Eik en Linde gaan. Gellius is er vast ook.quote:
Patat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef picodealion het volgende:
Student
Wel zijn haar laten groeienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb ook gelurkt op je fotoboek IR. Ben je nou nog steeds niet uit de sikjesfase?
IR nu ook al homewrecker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Z het volgende:
Ik vermoed dat het wel eens een lurkende mevrouw_z geweest kan zijn. hmmm, hmmm.
In het eggie wel, maar ik ben ook weer niet het type dat zijn foto elke maand uptdate. Dit was 1 januari 2010.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb ook gelurkt op je fotoboek IR. Ben je nou nog steeds niet uit de sikjesfase?
IK HEB MEVROUW Z NOG NOOIT ONTMOET EN HET IS OOK HELEMAAL NIET WAAR DAT WE REGELMATIG LEVELLEN MET ELKAAR.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef Z het volgende:
Ik bekeek je fotoboek via m'n fok fotoboek Iphone-app (not).
Ik vermoed dat het wel eens een lurkende mevrouw_z geweest kan zijn. hmmm, hmmm.
Dit levert overigens nog een stuk meer ge-GRMBL op, want ik had daar om half 8 een vergadering. Daar aangekomen bleek dat de vergadering afgelast te zijn omdat het hele terrein zou zijn afgezet, hetgeen dus niet zo was omdat ik daar stond. Maar goed, het is lente en lekker weer om door de stad te fietsen, dus het kan allemaal ondraaglijker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is trouwens iemand van de OBA gesprongen, dus alles kan een heel stuk erger.
Hier is het juist andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het anders vandaag niet aangenaam genoeg voor een Oosterparkrondgang. Het weer is inmiddels opgeknapt, zie ik.
Het is een cursus waar ik me vrijwillig voor aangemeld heb ... Staat goed op de cv moet je maar denken. En ik denk er ook wel wat aan te hebben maar het blijft saaie kost ... (p28)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef Ringo het volgende:
Dat klinkt alsof je ertoe gedwongen wordt. Dat kan ook eigenlijk niet anders.
Ach, projectmanagement is een eitje. Het is mijn beroep en wat stel ik nou helemaal voor?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef Z het volgende:
[..]
Het is een cursus waar ik me vrijwillig voor aangemeld heb ... Staat goed op de cv moet je maar denken. En ik denk er ook wel wat aan te hebben maar het blijft saaie kost ... (p28)
Bij grotere offertetrajecten eisen klanten tegenwoordig dat er gewerkt wordt met een projectmanagement systeem, daar gaat het boek ook over, Prince2 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, projectmanagement is een eitje. Het is mijn beroep en wat stel ik nou helemaal voor?
Oh bah, ik ben afgelopen jaar doodgegooid met Prince2 en ik doe dan nog maar een studie die eigenlijk amper daarmee te maken hoeft te hebben (CMD). Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Z het volgende:
[..]
Bij grotere offertetrajecten eisen klanten tegenwoordig dat er gewerkt wordt met een projectmanagement systeem, daar gaat het boek ook over, Prince2 om precies te zijn.
Ja, hij is (nu nog) veel knapper. Ik was een lelijke baby, en B. was wel schattig maar ontieglijk dik.quote:
Als ik met Jimbo op straat loop schreeuwen mensen zelfs vanaf hun fiets en vanuit de auto: "WAT EEN SCHATTIG HONDJE!" Dan roep ik altijd heel hard terug: "HEBBEN?"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
(Mijn vrienden R. (tevens oud-collega van Pope en webmaster van arabicliquor.com) en S. zijn overigens nog veel erger, bij hen is de hondenhaat één van de pijlers van hun relatie, als zij een hond binnen een straal van 400 meter horen beginnen ze al angstig gedrag te vertonen en zeggen ze op romantische toon 'aan het galgje', en dan kijken ze elkander verliefd aan).
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is toch onweerstaanbaar. Ik hoor gullie kille harten zelfs hier nog smelten ende dooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |