Ze zijn nu al bijna een uur weg.
[Dit bericht is gewijzigd door Quendaź (Datum 27 April 2000).]
(1) Van fondaco - 27 April 2000 @ 01:48.
Tessa wil morgen een groepsgesprek zonder microfoons. Ze zit in een dipje. (wat een rot woord)
Es geeft uit eigen ervaring raad: "Een dipje is heel normaal, had ik verleden week ook".
Dit was even voor 01.00 uur.
(2) Van Appelflap - 27 April 2000 @ 02:16.
Ant: "Ja, nou stop ik ermee hoor"
Mike ligt onrustig in die hoek. Doet dekbed omhoog.
Eric begint over groepsgesprek morgen met zijn vieren
dat vind hij belachelijk, ze zijn met zijn zessen.
Iemand zegt: "Licht an!" (Mike?)
Eric: (niet goed verstaanbaar): "Laat hun met zijn twee maar werken, want wij zitten hier de hele tijd"
Ant: Ik vind het ook raar. Ik vind het sowieso belachelijk een groepsgesprek."
Eric: "Daar hebben hun niets mee te maken dat is aan het publiek."
(3) Van Quendaź (Forumleider) - 27 April 2000 @ 11:29.
Om half 12 worden Iwan&Tessa&Antoinet en Esmeralda opgehaald voor een gesprek.
de "psych/mentall m'neer"zegt: zo, doe de spullen maar uit.
(ze doen allemaal hun zenders af en gaan met de man mee)
(4) Van Quendaź (Forumleider) - 27 April 2000 @ 12:49.
Na een uur zijn ze terug
Ze hebben ook ene Paulien gesproken
Iwan; de camera is er weer
Ze zuchten allemaal
Tessa; jah, het is wat he?
(alsof ze met geen woord mogen spreken over hetgeen ze besproken hebben gaan ze weer over tot de orde van de dag)
...
Esmeralda is blij dat ze ook nog een individueel gesprekje kregen, want ze dacht: als dit het nou is, ik heb ook nog wel wat dingen te vertellen voor mezelf
Bij BB deden ze dat gewoon over de luidspreker met de streams op blauw. Maar kregen eenzelfde klakkeloze gehoorzaamheid.
quote:
op 04-27-2000 om 12:33 PM schreef Moor het volgende:
Even voor de goede orde nog:
Er is in de hele Bus-begeleiding geen enkele "psych" (of iemand die de beroeps-titel van psychologische deskundigheid draagt), noch een 'mental coach' (wat dat beroepsmatig ook voor achtergrond moge suggereren),
aanwezig. Zowel Bert (Troost) als "Ernie" zijn gewoon produktie-medewerkers van Diana Buddingh Produkties.
Volgens mij is Bert een reincarnatie van Piet Vroon.
quote:
op 04-27-2000 om 04:49 PM schreef Moor het volgende:
FF lekker speculeren: en als het nou tóch is gegaan om Tessa's inmiddels beruchte 'bondje met iemand van de Regie',
quote:
op 04-27-2000 om 04:59 PM schreef Hawkwind het volgende:
Volgens mij is Bert een reincarnatie van Piet Vroon.
Mocht Bert willen!!! Piet zou zich omdraaien in zijn graf.
Om 13.35 moeten Tessa en Antoinet samen naar Bert&Ernie. De Pseudo Psych zegt tegen Tessa:" je mag je zender afdoen hoor".
Waarom nu weer twee mensen tegelijk naar de psychologische bijstand? Voorheen ging men toch een voor een? Wat mij voor dergelijke bijstand ook beter lijkt.
quote:
op 05-05-2000 om 01:29 AM schreef Quendaź het volgende:
Esmeralda zit bovenop Erik en geeft hem een erotische masage,ze kreunt af en toe sensueel, en zwiept soms met haarharen over zijn rug.
(instructies van B&E:toe maar meid, Bully ziet het toch niet, die is op vakantie)
Ik denk dat bovenstaande, en Quenda's eigen commentaar daarna, goed weergeeft wat voor "doel" die gesprekjes met BertDeManipulator hebben: het doelbewust creëren/versterken van groepjes-vorming en onderlinge polarisering daartussen. Tekenend is daarbij, dat Esmeralda samen met Iwan werd 'ontboden' bij Bert: allebei kanshebbers voor de eindstrijd en allebei nog redelijk losgebleven van een specifieke 'binding aan een mede-passagier van het andere geslacht'.
quote:
op 05-04-2000 om 01:57 PM schreef Prediker het volgende:
Vandaag, uit het streamverslag (Van Quendaź (Forumleider) - 04 Mei 2000 @ 13:42.):Om 13.35 moeten Tessa en Antoinet samen naar Bert&Ernie. De Pseudo Psych zegt tegen Tessa:" je mag je zender afdoen hoor".
Waarom nu weer twee mensen tegelijk naar de psychologische bijstand? Voorheen ging men toch een voor een? Wat mij voor dergelijke bijstand ook beter lijkt.
Alleen Tessa kon na het bezoekje haar mond niet houden en begon direct tegen Esmeralda te fluisteren......
Ja evert zei...psstt, dodenherdenking..psst psst en "ruzietjes"ppss...pssst...
Direct reageerde Esmeralda over "weer gestuurd"worden , maar Esmeralda begreep de boodschap van Evert en Bert meteen en begon enthousiast te praten over Ann-Frank, de oorlog etc. (Met Antoinet, die het ook allemaal goed doorhad wat nu precies de bedoeling was van B&E)
m.a.w. : de reacties Na deze gesprekken zijn altijd byzonder leuk om te horen, en de gesprekken houden in: roddelen over de ex-passagiers (smeuige verhalen over o.a.Aziz, Seki en Bullent)en nieuwe instructies over "wat te doen om het programma "op te leuken".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |