Nou, kom eens heel snel naar Purmerend dan, dan kook ik voor jullie... (mits ik bier krijgquote:
Ik ben vanaf donderdag in Purmerendquote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, kom eens heel snel naar Purmerend dan, dan kook ik voor jullie... (mits ik bier krijg)...
het is UDOWU.quote:
Ez moet alleen wel voor de ingredienten zorgen, ik ben door mijn geld heen...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vanaf donderdag in Purmerend
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind Users Die Overal Worden Opgegeten toffer eigenlijk.
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerkquote:
Ik ben toch meer een persoon die liever eet dan wordt gegetenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
Ik vind Users Die Overal Worden Opgegeten toffer eigenlijk.
Ez heeft het al moeilijk genoeg, hij mag ook mijn terugreis betalen, wat ik ;m nog moet vertellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ez moet alleen wel voor de ingredienten zorgen, ik ben door mijn geld heen...![]()
Waar gaat het over? Ik heb morgen herkansing scheikunde.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerk
Je hebt nog een dag om het te kunnen snappenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zelfde, snap alleen geen bal van Scheikunde en heb overmorgen proefwerk
Dan moet het toch echt een andere keer...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez heeft het al moeilijk genoeg, hij mag ook mijn terugreis betalen, wat ik ;m nog moet vertellen.En hij moet zwarte vodka en energydrank voor me halen.
Evenwichtsreacties, chromatografie, stofherkenning door grafieken en stofbouw.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ik heb morgen herkansing scheikunde.
Hij is rijker dan ik hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan moet het toch echt een andere keer...
Dat heb ik nooit gehadquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Evenwichtsreacties, chromatografie, stofherkenning door grafieken en stofbouw.
Wat wordt je liever, uitgekotst of opgegeten?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch meer een persoon die liever eet dan wordt gegeten
Allemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |