abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79713952
wij hebben van onze oom een zitmaaier gekregen een MTD trekker model,
nu zouden wij die graag willen op voeren niet een ander blok er in maar gewoon hoe die nu is, dat kan door de poelies voor en achter om te draaien hoorde ik en door meer gas bij te geven. maar gaat hij hier nu echt veel harder van lopen?? hij rijdt nu denk ik rond de 12 km/p dat schiet niet op;(

wij horen graag als er nog meer manieren zijn om op te voeren, weet niet als er ook andere uitlaat op kan enz...

alvast bedankt
pi_79714087
Zonde, geeft je oom je iets, ga je der aan sleutelen omdat het niet goed genoeg is.

een gegeven niet inde bek kijken
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_79714157
wie zegt niet goed genoeg?? wij mogen er mee doen wat we willen^^ dus opvoeren zeggen wij en lekker crossen!!
pi_79714478
naai machine moter er bij hangen heb je een zigzag trekker
pi_79714523
Ik moest lachen toen ik dit topic zag
#geen
  maandag 29 maart 2010 @ 18:02:07 #6
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_79714699
Misschien bij die grasmaaierracerij wat informatie te winnen?
http://www.letsmow.com/
http://www.blmra.co.uk/modules/services/
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_79714761
Plaats je ook een filmpje als je rondcrosst op dat ding?
#geen
pi_79715001
nee er staat daar niet zoveel bij zal nog even verder googlen enzo..

haha ja heur zal ook een filmpje maken als die wat harder loopt, hoorde dat me buurman zei dat deze zitmaaier wel rond de 60 kon lopen... alleen dan zit je meer in het blok te klooien en afstellen, en daar heb ik niet zo veel verstand van. misschien iemand die daar wel wat verstand van heeft?
pi_79715015
Geef jullie een kickje naar PTA
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_79716271
Als je hem niet meer gebruikt om te maaien zou ik allereerst alle overbodige onderdelen eraf halen. Dus messen, maaibak, onnodige riemen en dergelijke. Is ie al meteen een beetje lichter van.

Motorisch opvoeren zal niet zo makkelijk zijn. Ik neem aan dat het een ééncilinder is, en waarschijnlijk een Briggs&Stratton. Begin met een goed onderhoud, nieuwe luchtfilter en benzinefilter, nieuwe olie, nieuwe spark plug.

Daarna verder kijken.

edit: oh ja hij zal waarschijnlijk ook een mechanische toerentalregelaar hebben. Daar kan je aan prutsen, MET MATE.
pi_79747480
Vriend van me heeft de uitlaat van zijn motor op zijn mini tractor gepleurd, ging ook een stukje harder en we hoorde hem van 3 blokken afstand aan "boeken"
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')