abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 17:26:07 #1
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_79713500
Ik heb een paar dagen geleden mijn docent verteld dat ik wil stoppen met mijn opleiding.
Ik moet naar school komen om me te laten uitschrijven, moet dan allerlei papieren enz. invullen.
Nou moet ik dus ook bij IB-groep gaan melden dat ik stop, zodat ze mijn stufie en OV stop zetten.
Nou moet ik as. donderdag naar het zuiden, een treinreis van 3 uur heen en 3 uur terug. Dit wil ik graag nog met mijn OV doen, omdat het me anders vet veel geld kost
Maar kan ik hierdoor problemen krijgen en eventueel de kans lopen dat ik geld moet gaan terugbetalen?
Aangezien ik nu op school al heb aangegeven te willen stoppen.
Beetje domme vraag misschien, maar wil het toch even zeker weten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_79713565
Zolang je binnen 10 jaar je diploma hoef je verder niets terug te betalen.

Edit: je wilt je OV nog gebruiken? Zodra je uitgeschreven bent heb je geen recht op stufi meer, je moet binnen een x aantal dagen je OV inleveren, maar dan zou je even op de site van de IB-groep moeten kijken.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:28:04 #3
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_79713572
Zolang je nog niet bent uitgeschreven, ben je ingeschreven en dus ook nog bezig met je studie lijkt me.
Als je nog bezig bent met je studie, heb je recht op de OV-kaart.

Je kunt dus veilig met de trein.
YB
  maandag 29 maart 2010 @ 17:30:26 #4
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_79713677
Oke maar dan moet ik me dus wel ná donderdag laten uitschrijven.
Maar als school nou toevallig IB groep al heeft ingelicht dat ik ga stoppen, kan ik er dan geen gezeik mee krijgen dat ik pas na een paar dagen me uit ga schrijven?

Hoorde ook een keer dat je je voor de 1e van de maand moet uitschrijven, omdat ze het anders voor die maand waar je in zit de dingen niet meer goed kunnen regelen ofzo.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:32:19 #5
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_79713739
Nou, ik weet niet hoe het precies zit, maar reken er maar op dat ze niet binnen 1 dag alles hebben geregeld.
En, zolang je alleen maar tegen je mentor hebt gezegd dat je wil stoppen, ben je echt nog niet uitgeschreven...
YB
pi_79713797
Ik geloof dat je na het uitschrijven bericht krijgt dat je je OV binnen een bepaald aantal dagen moet inleveren, tot die tijd kan je hem nog gewoon gebruiken lijkt me?

Weet het niet zeker, maar volgens mij zit het zo.
pi_79714018
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:30 schreef VeerEli het volgende:
Oke maar dan moet ik me dus wel ná donderdag laten uitschrijven.
Maar als school nou toevallig IB groep al heeft ingelicht dat ik ga stoppen, kan ik er dan geen gezeik mee krijgen dat ik pas na een paar dagen me uit ga schrijven?

Hoorde ook een keer dat je je voor de 1e van de maand moet uitschrijven, omdat ze het anders voor die maand waar je in zit de dingen niet meer goed kunnen regelen ofzo.
Al schrijf je je helemaal niet op je school, dat maakt de IB-groep niet uit, alleen je studiefinanciering tikt gewoon door. Zodra je uitgeschreven bent heb je nog een x aantal dagen om je OV-kaart te annuleren (inleveren hoeft niet meer), hoe lang je daarvoor de tijd hebt staat op de site van de IB-groep.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:09:19 #8
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_79714954
Ok thnx mensen!
pi_79720137
Eer dat je uitgeschreven bent door school ben je wss een maand verder.
pi_79732190
Heb precies hetzelfde gedaan. No worries, gewoon doen . Vrijdag gelijk uitschrijven en klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')