Ik had gisteren aan het eind van de middag ook hevig last van een mini-jetlag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:02 schreef Sirolf het volgende:
* heeft het gevoel dat het nog steeds nacht is en wil het liefst terugkruipen in bed... maar zit al in de bus op weg naar het station...
De /radio3 en /live links zijn inderdaad foetsie. Blijkbaar vonden ze 2 maanden wel genoeg voor een overgangsperiode.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:48 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh
Blijkbaar hebben ze een van de stream-links verwijderd (de http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx) , ik krijg een foutmelding bij het starten.
Als iemand een direct linkje heeft naar de nieuwe stream, gaarne. Ik wil deze openen in Windows Media Player
Hij zegt al weken op twitter dat vannacht de laatste is en dat hij vanaf september weer ergens in de landelijke ether isquote:
Ah, okay! kan 'ie ook uit de OP worden gehaald..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij zegt al weken op twitter dat vannacht de laatste is en dat hij vanaf september weer ergens in de landelijke ether is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |