XD Ohja?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik vrees dat ik het klassieke blondje ben
Haha nee ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook blond, maar ik kan géén html schrijven, gelukkig.
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
Filmpjes zijn geüpload! Voor degenen die geinteresseerd zijn, op mijn account van youtube staan de nieuw geüploade filmpjes van het familieweekend.![]()
Oh.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...
Daarom gooide ik het hier ook neerquote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik weet het niet.
Gezien zijn oevre....
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom gooide ik het hier ook neer
Braddie is inderdaad een verhaal apart.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...
Verder dan <body> </body> kom ik niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan een heel klein beetje HTML.
Maar echt miniem.
<head> </head>quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder dan <body> </body> kom ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |