Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ikquote:Op maandag 29 maart 2010 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie koopt er dan ook skeelers in november?
Dat is het voordeel van de winter, dan zijn dat soorten dingen goekoper, zelfde als ski's in de zomer kopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:06 schreef omearos het volgende:
Ik
mijn oude skates waren kapot, en deze waren goedkoop
iddquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de winter, dan zijn dat soorten dingen goekoper, zelfde als ski's in de zomer kopen.
dan nog maar een halve dagquote:
Hehehe, ook dat is een goed ideequote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan nog maar een halve dagvanavond maar eens wat (kleine) dingen doen doe ik al weken uitstel
allemaal van die kleine rotdingen die niet super veel tijd kosten, maar toch komt het er nooit vanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ook dat is een goed idee
Gezienquote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ZANGER RINUS HEEFT EEN NIEUWE HIT OMFG!$#@!!!111:
Frutselquote:
Ooh spannend Justin. Jammer dat je bieb zo ver is.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde net iemand lopen, maar er is niemand te zien
Heb je je formulier voor de AA al ingevuld?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef Robinhoo het volgende:
Zin in bier.
Nee je moest 18 + zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je je formulier voor de AA al ingevuld?
Wel vreemd dat alle computers en laptops enzo ook gewoon aan staan, de lichten zijn aan en de telefoon ging net 1x overquote:Op maandag 29 maart 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel gehoopt op horror in de bieb.
Maar er is helemaal niemand behalve jij?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel vreemd dat alle computers en laptops enzo ook gewoon aan staan, de lichten zijn aan en de telefoon ging net 1x over
Uhuquote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niemand behalve jij?
Nou waar zaten die halve gekken dan?quote:
zaten vast op het terras omdat ze bier moesten drinken ?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef omearos het volgende:
hebben ze een goede verklaring voor hun afwezigheid?
of naar de burgerking ?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:18 schreef haakon het volgende:
[..]
zaten vast op het terras omdat ze bier moesten drinken ?
dat zou het beste excuus zijn van mij
Yayquote:Op maandag 29 maart 2010 13:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GauwMaar nog geen idee wanneer.
pafipo
[ afbeelding ]
en dat konden ze je op een of andere manier niet even laten weten? (aangezien je nergens van wist)quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De een zat op het politiebureau om iets te regelen met de wijkpolitie, en de andere heeft een vergadering op een andere vestiging
Owquote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De een zat op het politiebureau om iets te regelen met de wijkpolitie, en de andere heeft een vergadering op een andere vestiging
Geen vaste tijdquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Kreator het volgende:
Samzz, hoe laat trein jij eigenlijk normaal gesproken op dinsdag?
Morgen weer naar Utrecht terug (jaarbeurs).quote:
Nee, dan ben ik wel wakker, maar nog niet op weg naar de trein.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen weer naar Utrecht terug (jaarbeurs).. En ik vertrek om 08:27, maar volgens mij ben jij dan nog niet wakker.
Okido. Had gekund toch.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
Nee, dan ben ik wel wakker, maar nog niet op weg naar de trein.
Keal maakt er even mooi topic overquote:Op maandag 29 maart 2010 14:11 schreef haakon het volgende:
Vrouw zonder ledematen in elkaar geslagen
net zo hard
Ik zag die foto, wat een mooi beestjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, ik wil naar huis en met Ruiz aankloten
wat een naam voor het beestjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, ik wil naar huis en met Ruiz aankloten
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
ik ben zaterdag uitgeweest met mijn ruiz shirt
wel ruzie door gekregen met zo'n kutjood
Hieroquote:
Nathquote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin, ik ben net klaar, en ik rij door naar mn oma, hoor dat er een file staatDus ik kom niet langs, sorry!
haiquote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin, ik ben net klaar, en ik rij door naar mn oma, hoor dat er een file staatDus ik kom niet langs, sorry!
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
hier spiekte hij vanmiddag ook ff door de wolken heen, maar dat deed hij maar heel kortquote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
De zon schijntIk ga zo nog maar eens een rondje skeeleren, wat een heerlijk weer
voor -en achtervelgen voor je auto ?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa, ik heb me toch ineens 2 cadeaus voor m'n verjaardag bedacht![]()
nee, die zal ik toch echt zelf moeten kopen; net als een eventuele schroefset en xenon-verlichtingquote:
Femkequote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef Fems het volgende:
Ik heb net op een terrasje gezeten! voor het eerst dit jaar!
quote:
dan hej 'm wel slecht gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Mdrop het volgende:
Lol, luie leraar die een 'proeftoets' als echte toets gebruikt en laat ik nou die uitwerkingen op mn mobiel hebben gehad:
[ afbeelding ]
Nee een 10 zou me iets te veel opvallen, normaal niet zo'n talent dat ik een 10 daar zou kunnen halenquote:
Ik heb Ruiz afgelopen zaterdag 3x zien scoren! Dat vond ik erg fijn, dat alles in 5 minuten gepropt was. De rest van de wedstrijd kon ik heerlijk slapenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
Joah, valt nog wel mee dat leeftijfdsverschilquote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
Haha. Ben ik dan nog de enige tiener hier?Onee, robin is er ook nog!
Assiejquote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Assiej het volgende:
Dag allemaaaal
hoest hier?
nog een paar posten als oud-tiener
quote:
hehe, was het zo hoog dan ?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef Fems het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog heel lang tiener blijf!![]()
Ik heb zaterdag trouwens de gemiddelde leeftijd van een feestje flink omlaag gehaald met mijn leeftijd!
Mocht je willen geaaak.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Kreator het volgende:
Ik ben ook blij dat ik nog steeds een tiener ben.
joepiequote:
ja ik ben ook niet blij als de zwarte cross in Lichtenvoorde is. Smaken verschillen hé.quote:
lol nicequote:Op maandag 29 maart 2010 17:04 schreef Mdrop het volgende:
Lol, luie leraar die een 'proeftoets' als echte toets gebruikt en laat ik nou die uitwerkingen op mn mobiel hebben gehad:
[ afbeelding ]
Oef ... heb de proeftoests op school en alleen uitgeprint, en het was echt niet het moeilijkste hoofdstukquote:Op maandag 29 maart 2010 17:59 schreef bambino het volgende:
[..]
lol nice
Kun je de test zonder antwoorden doorsturen?
Ben wel benieuwd hoe ik het zou doen, is een tijd geleden dat ik wiskunde heb gehad
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik ben ook niet blij als de zwarte cross in Lichtenvoorde is. Smaken verschillen hé.
joah, dat kloptquote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik ben ook niet blij als de zwarte cross in Lichtenvoorde is. Smaken verschillen hé.
Awards is al 5 jaar ofzo niets meer aanquote:Op maandag 29 maart 2010 18:13 schreef Assiej het volgende:
Die vond ik wel grappig
want meisje uit me klas + bekende van me hebben het ook steeds over de zwarte cross
No offence, ik snap alleen niet dat mensen zo super enthousiast worden over zulke feesten
en TMF awards zijn 30euro per kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Awards is al 5 jaar ofzo niets meer aan, is dat gratis dance/trance dinges nog weer dit jaar in binnenstad enschede?
Citymoves ? ( wat bij UT op terein is ? )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of zoals absolutely fresh dinges?
GOEDEMORGEN ZWARTE CRRRRRRRRRRROOOOOOSSSSSEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSquote:Op maandag 29 maart 2010 18:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die vond ik wel grappig
want meisje uit me klas + bekende van me hebben het ook steeds over de zwarte cross
No offence, ik snap alleen niet dat mensen zo super enthousiast worden over zulke feesten
en TMF awards zijn 30euro per kaartje
Citymoves niet, zal dan wel absolutely fresh zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Assiej het volgende:
Citymoves ? ( wat bij UT op terein is ? )
of zoals absolutely fresh dinges?
Hmmquote:Op maandag 29 maart 2010 18:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Citymoves niet, zal dan wel absolutely fresh zijn.
// Freshtival
Oke, dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 18:51 schreef Assiej het volgende:
Hmm
een idee
oh en btw
je krijgt de groeten terug
freshtival was vorig jaar net zooo fokking lijpquote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dankje!
Freshtival Enschede 24-07-2010: http://freshtival.nl/ , kaartverkoop vanaf 1 april, dus niet gratis.
Was dat toen gratis of was dat nou een ander festival?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef haakon het volgende:
freshtival was vorig jaar net zooo fokking lijp
niet gratis !quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was dat toen gratis of was dat nou een ander festival?
Oke duidelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef haakon het volgende:
niet gratis !
ik kon wel gratis naar binnen omdat een kameraad van me daar moest werken, dus die kon dat regelen..
maar is niet gratis !
Diana?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:59 schreef Redbaron het volgende:
Is er nog een vrijwilliger die morgen om half 5 met me mee wil naar Winkel?
quote:
precies, geniaalquote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef haakon het volgende:
[..]
freshtival was vorig jaar net zooo fokking lijp
Diana Winkelquote:
Hehehequote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kende hem ook nog niet die uitdrukking, maar wel tof
Counterstrikequote:
Was altijd flink auwehoeren bij haar in de les. Wel jammer dat ze er niet meer is.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Had ik die grap maar niet gemaakt.. Iedereen in de stress
Wel tofquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Verveling vanmiddag.
Pen is nogal groot uitgevallen.
Uiteraard nog wel meer schoonheidsfoutjes. Vond 'm toch niet heel slecht.
[ afbeelding ]
quote:
Creatieve Therapie.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor vervolg opleiding ga je doen dan?
quote:
Maar, die toelating ligt in jouw handen... Waarom dan duimen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar denk je waar die duimen terecht komen
You pervquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Pafapipo
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef Assiej het volgende:
Asje gaat slapen en jarig zijn
slaap lekker allemaal
Zelfdequote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Gefeliciteerd alvast![]()
En een fijne verjaardag.
Hopen dat je ingaat op de toelatingquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, die toelating ligt in jouw handen... Waarom dan duimen?
[candace mode]Ooooooeeeeeeeeeeh [/candace mode]quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hopen dat je ingaat op de toelating
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
[candace mode]Ooooooeeeeeeeeeeh [/candace mode]
I do
kun je dan niet slapen?quote:
Of uit het raam staan kijken als het onweertquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind onweer wel tof. Mits ik gewoon lekker in bed lig
Dat kan ik liggend in mn bed doenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of uit het raam staan kijken als het onweert![]()
nu bedenk ik me net dat ik ook heel bang ben voor onweerquote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom maar bij mij liggen San, ik bescherm je wel voor die boze wolken!
Please doquote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom maar bij mij liggen San, ik bescherm je wel voor die boze wolken!
ik ga het liefst even buiten staan. wel een paraplu mee uiteraardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of uit het raam staan kijken als het onweert![]()
duurt langquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu bedenk ik me net dat ik ook heel bang ben voor onweer
Kom maarquote:
wat?quote:
morgen om half 7 welquote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om kwart voor 12 's avonds hebben we toch geen leven.
ja dondersquote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ineens heel bang voor onweer
daar was ik al bang voorquote:
bliksems wat een levenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om half 2 begint mijn leven pas weer.
ja, zie post onder jequote:
altijd, dat weet je tochquote:
die zijn soms wel leuk jaquote:
Vooral als ik er dan bij vertel dat San ernaast ligt tot half 2.quote:
ik denk het welquote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach, moet lukken, nieuw topic om 00.00
best welquote:Op maandag 29 maart 2010 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral als ik er dan bij vertel dat San ernaast ligt tot half 2.
knuffelenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En vergeet het maar dat we slapen
quote:
Het is maar wat je onder knuffelen verstaatquote:
niet hierquote:
heftige geyle neucksecksquote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder knuffelen verstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |