abonnement Unibet Coolblue
pi_261264
Snap die anti- en pro- Tessa figuren dus echt niet!!!!

Voor zover als ik het heb gezien was ze redelijk dominant aanwezig in de weken dat Seki in de bus zat. Tessa was ook (volgens mij) degene waar Seki constant woest??? om werd. Dus niet per se op Tessa, maar meer omdat anderen met haar meepraten...zie schijnheilig gedoe...
Vanaf het begin was Tessa de 'stookster' en had ze in met name 'Aziz' een onbewuste volger (die wist echt niet wat er van voren gebeurde als ie naar achter keek).

Nadat Seki eruit was moest Tessa zich gaan orienteren voor wat voor haar het beste was en het leek haar om dan maar Essie (en consorten...en alles wat anders is ..Nanda, Paul en Don) te boycotten (Is het niet toevallig dat juist deze 3 anti-Tessa's beeld-figuren eruit zijn????)

Wat schiet ze er uiteindelijk mee op????

Geen Bal!
De laatste 3 zijn Antonette, Esmeralda en Iwan...simpel.
Alhoewel Eric misschien nog het een en ander kan betekenen..(die zit er nog zeker zo'n 4 weken in omdat Mike de volgende is die vertrekt)

Is toch zielig om zo door het leven te moeten gaan....zou voor geen goud met het onderwerp getrouwd willen zijn...geeeez!

En hoe zit het met het SBS-gemanipuleer? Seki te wild...liever iets milder?(Tessa)...sorry, maar de Willem-rol wordt haar zo wel in de schoot geworpen..ZIE het begint nu al ....(tegen Iwan..haar maatje!).

Zo lijkt het allemaal vrij negatief tov Tessa...maar volgens mij is sbs degene die Tessa zo maakt..(uh...zei ik dat?..).

Afijn,...
eigenlijk hoeven we er geen woorden aan vuil te maken...

topic..end!

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 27 april 2000 @ 00:23:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_261265
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....!


Sorry...

Moest even BRAKEN toen de naam {/censuur} Tessa {/Censuur} viel....

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')