heel normaal. En je bent niet alleen. Je bent zeer waarschijnlijk allergisch voor bepaalde stoffen in de tandpasta.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:05 schreef Twizu het volgende:
Ik heb na het tandenpoetsen met tandpasta van Oral-B (Clean Mint) altijd last van slijmachtig spul in mijn mond. Ongeveer een kwartiertje na het poetsen begint dat.
Ik ben wel benieuwd of meer mensen hier 'last' van hebben. Met andere tandpasta's is er overigens niets aan de hand.
nu je dit zegt. Ik heb er inderdaad ook last van en gebruik aqaefresh. Morgen maar eens overstappen dan.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:29 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
heel normaal. En je bent niet alleen. Je bent zeer waarschijnlijk allergisch voor bepaalde stoffen in de tandpasta.
Het slijmvlies op je "binnenvoering" reageert daarop, tot aan je huig. Aquafresh is nog zo'n merk dat veel klachten daaromtrent ontvangt.
Neem Sensodyne...de makers van die tandpasta hebben daar specifiek rekening mee gehouden. Of ELMEX
het goud onder alle tandpasta's ph neutraal en zonder liposomen.
Thanks! Er staat nog Sensodyne in de kast, dus dat komt mooi uit!quote:Op maandag 29 maart 2010 02:29 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
heel normaal. En je bent niet alleen. Je bent zeer waarschijnlijk allergisch voor bepaalde stoffen in de tandpasta.
Het slijmvlies op je "binnenvoering" reageert daarop, tot aan je huig. Aquafresh is nog zo'n merk dat veel klachten daaromtrent ontvangt.
Neem Sensodyne...de makers van die tandpasta hebben daar specifiek rekening mee gehouden. Of ELMEX
het goud onder alle tandpasta's ph neutraal en zonder liposomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |