Jaha, maar toen wisten we nog niet zeker dat het ook echt dat huisje zou worden hequote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, Zwabber heeft die foto gebruikt voor zijn header volgens mij, dus zo'n toeval is dat niet.
Maar er was al wel sprake van 't Loo.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaha, maar toen wisten we nog niet zeker dat het ook echt dat huisje zou worden he
Ja, dat wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Maar het had bij het maken van die header idd nog net zo goed een ander huisje kunnen worden.
Leuk toeval!
Dan helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
Pas jij niet in dat pak van JJH dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk ben ik een heel klein en timide mannetje, dus wees gerust. Het zal je meevallen.
Ik wil het wel proberenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas jij niet in dat pak van JJH dan?
Nee, echt nietquote:
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Maar dat klein en timide viel wel mee toch?
Of zat ik naast je broer bij het NSF?
Ohquote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.
Toch wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar je was wel heel bedeesd enzo, dat dan weer wel.
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kwam zeker omdat yvonne er bij was?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.
Live seks in de studio van FOK!radio
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.
Live seks in de studio van FOK!radio
Het was wel wat dus?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is dan wel weer zes jaar geleden, maar het schept toch een band.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |