Het blijkt dat iedereen gepland had dan vrij te zijn en zijn telefoon naar mij wilde zetten plus dat je normaal op die dag ook al een kanon kan afschieten zo weinig mensen zijn er.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll iedereen ook maar een kutochtend?
Hihi die vrijdag wilde ik ook vrij (mijn Mr is dan ook vrij) maar ik durf niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat ik vrijdag vrij heb!
En dat is lekker, want donderdagmiddag héb ik altijd al vrij.
En maandag is het Pasen.
Hoezee!
Niet om iets in te wrijven ofzo hoor, EmEl![]()
quote:
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi die vrijdag wilde ik ook vrij (mijn Mr is dan ook vrij) maar ik durf niet meer.
Geniet er maar van hoor
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?
'Kind, neem lekker vrij! Je hebt nog dagen genoeg!'.
Ze willen me vast weg hebben![]()
Go get the t-shirt!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
Nee, serieus.
Ik heb de neiging om het nu goed te gaan maken, maar ik weet niet of ik op deze korte termijn nog een kamer kan krijgen in het Hilton.quote:
Hey TheVulture.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vrijdag ook vrij
Hoi trouwens... TheVulva is er weer
Ik heb Spanje, Denemarken en Litouwen (Eastern European Funk!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens mijn definitieve top 5 gemaakt voor het aankomende songfestival
1. Spanje
2. Denemarken
3. Slowakije
4. Litouwen
5. Estland
Mogguh Ing! Fijne vrije dag vandaag!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Hier stond de wekker op 9 uur en toen dacht ik me nog heeeeel even om te draaien.
FAIL![]()
Greys, hoe is ie thuisgekomen dan? Zonder benzine en zonder geld?
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?
'Kind, neem lekker vrij! Je hebt nog dagen genoeg!'.
Ze willen me vast weg hebben![]()
Morning Ing, wat lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Hier stond de wekker op 9 uur en toen dacht ik me nog heeeeel even om te draaien.
FAIL![]()
Greys, hoe is ie thuisgekomen dan? Zonder benzine en zonder geld?
Paniekmodus stond nog aan zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Ing! Fijne vrije dag vandaag!
En thuisgekomen op de laatste druppels benzine. Hij had dus gewoon weer overdreven met zijn 'lege tank'
Mogguh ModEmElquote:
Belgie kwam nog het dichtste in de buurt bij mijquote:Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Spanje, Denemarken en Litouwen (Eastern European Funk!) ook in mijn Top 5.
De overige twee (nou ja, overige één, naast Sieneke) ga ik vanavond eens bepalen.
Ja, klaar! België komt zéker in mijn top5 ookquote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belgie kwam nog het dichtste in de buurt bij mij
Kan je er ook een chipmunk stem bij opzetten?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Shalalie shalala shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop![]()
...
Shalalie shalala shalalie shalala ik sta er 's morgens mee op![]()
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |