Kloink nou ik ga spontaan harder werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:02 schreef Dirkh het volgende:
Zo, ff in een half uur een stapel werk doorgenomenDat ging lekker vlot. En dat op een maandag.
Ik kreeg een hele chagrijnige blik van een collega die in eens 's morgens vroeg een pakket werk krijgt.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kloink nou ik ga spontaan harder werken.
Das dan wel weer lief van jequote:Op maandag 29 maart 2010 09:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een koffiemachine werkt weer, dus het gaat vast goed komen.
Ik weet niet wat ik gedaan heb om lief gevonden te worden, maar ik kan daar vast wel aan wennen.quote:
Ja, tot ik je uitje van Vrijdag las, helaas de intentie werkt voor jou niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens dat het om de intentie ging, dus de intentie had om de hulp te bieden die alleen jij kan bieden.
Kijk mijn redder in nood, werk weer aan de kant legt.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh![]()
![]()
[..]
Ja, tot ik je uitje van Vrijdag las, helaas de intentie werkt voor jou niet meer.![]()
En waren het oude bloemen of zet je niks in het water dat ze geen 2 dagen verder kunnen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
Pisces!
Ll, had je die Allstars bij dat Prijzencircus gebeuren nog gekocht? Want eh...
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_weg__.html?p=13,2
Pisces!
Pisces!
quote:V&D zegt onder protest het rechterlijk bevel te hebben uitgevoerd. Woordvoerster Sandy Perquin: "We hebben geen enkele aanwijzing dat de partij nep is.
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll ook maar een kutochtend?
Ja, als jij zo vroeg al wakker wordt, dan werd jij zo'n beetje wakker toen wij naar bed gingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou de zomertijd mogen ze van mij ook afschaffen, over ochtenden gesproken
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als jij zo vroeg al wakker wordt, dan werd jij zo'n beetje wakker toen wij naar bed gingen.
Nee, ik weet toch niet of hij ze gekocht heeft uiteindelijk?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahaha en daar heeft ie bloed zweet en vooral veel tranen aan gespendeerd om die zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll ook maar een kutochtend?
Kopje koffie Greysquote:Op maandag 29 maart 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet toch niet of hij ze gekocht heeft uiteindelijk?
En zo ja, dan kan ie ze misschien nog terugbrengen als ie ze dan niet wil.
Ik heb louter goede intenties.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ga aan de warme choco![]()
Maar bedankt. Voor de 'intentie'.
Wat dan? Gaat niet goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
ik wil een dag vrij wat een ddraaaahaaamaaa zijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |