Wat kan een dag mooi beginnen he, de zachte ring van de telefoon, de zwoele stem van je vriend en de schreeuw om hulp, de hulp die alleen jij kan geven... romantiek op de maandagmorgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En de klok is ook nog vooruit, dus ik voel me ietwat slaperig
Maar goedemorgen!
Ik kon juist niet helpen, in de file naar Amsterdam had ik nooit meer gehaaldquote:Op maandag 29 maart 2010 07:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat kan een dag mooi beginnen he, de zachte ring van de telefoon, de zwoele stem van je vriend en de schreeuw om hulp, de hulp die alleen jij kan geven... romantiek op de maandagmorgen.
Ja ga ik ook ff doen. Dat eerste danquote:Op maandag 29 maart 2010 07:12 schreef Dirkh het volgende:
ff snel tanden poetsen voordat ik het gevloek en getier van Greys ga lezen
Ik las ooit ergens dat het om de intentie ging, dus de intentie had om de hulp te bieden die alleen jij kan bieden.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon juist niet helpen, in de file naar Amsterdam had ik nooit meer gehaald
[..]
En nu ben ik weg. Tot over een half uurtjequote:Ja ga ik ook ff doen. Dat eerste dan
Was het een emotioneel terugzien?quote:Op maandag 29 maart 2010 07:58 schreef Greys het volgende:
Zo, hij is alweer weg naar Schiphol. Deze keer mét geld en e-ticket enzo
Volgende vlucht 10.05 uur. Moet lukken.
Eh. Neequote:
Ach, als de week zo begint... blijf dan maar in je nest liggenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh. Nee
Maar hij kon er inmiddels zelf ook wel om lachen. Als een boer met kiespijn.
Oke. Dan bel ik mijn baas even.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, als de week zo begint... blijf dan maar in je nest liggen
Ja natuurlijk bedoelde ik jou, jij werd toch wakker gebeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Dan bel ik mijn baas even.
Of bedoelde je mij niet![]()
Ja het is vandaag bal op de weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:13 schreef Greys het volgende:
Ongeluk op de A4.
Drie kwartier vertraging, minstens. Dus of die volgende vlucht het gaat worden....
Ah ja. Altijd leuk, dat verkeer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:13 schreef Dirkh het volgende:
Oh voor de mensen die het interesseert, de bloemen staan droog en moeten gereanimeerd worden.
Het was ook niet echt een gepland logeerpartijtje voor de bloemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had er lekker veel water bij gedaan dan, als het na een weekend al helemaal weg is
Zeg je kent de definitie van slowchat he? De een reageert op de ander en dat gaat de hele tijd zo door.quote:
Mogge!quote:Op maandag 29 maart 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
Mogguh EmEl!
Ja, ik ga maar eens richting werk.
En vanavond op tijd naar bed
Ja, gezelligquote:Op maandag 29 maart 2010 08:46 schreef Goodbye het volgende:
Zometeen gaan vrienden van ons trouwen! Wat een zeikweer, alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |